اقتصاد۲۴- بیامو در سکوت خبری، لوگوی شناخته شدهی خود را بازطراحی کرد؛ تغییری که با معرفی iX ۳، نخستین محصول بر پایهی پلتفرم جدید Neue Klasse، همراه شد.
حذف جزئیات کرومی و نقرهای
در لوگوی تازه، حلقهی کرومی داخلی و خطوط نقرهای میان بخشهای آبی و سفید کنار گذاشته شدهاند تا طراحی سادهتر و مدرنتری شکل بگیرد.
اکنون تنها حلقهی بیرونی و حروف کرومی BMW باقی ماندهاند که باریکتر و با دقت بیشتری طراحی شدهاند. این تغییر، جلوهای مینیمال و مدرن به لوگو داده است.
شباهت بیشتر به نسخهی دیجیتال
به گفتهی الیور هایلمر، رئیس طراحی بیامو، لوگوی جدید مسطحتر و ماتتر شده و شباهت بیشتری به نسخهی دیجیتالی دارد که از سال ۲۰۲۰ در کمپینهای تبلیغاتی استفاده میشد.
در لوگوی iX ۳ دیگر اثری از حاشیهی آبی مختص خودروهای برقی دیده نمیشود؛ تصمیمی که بیانگر یکپارچهسازی زبان طراحی در محصولات بنزینی و برقی بیامو است.