تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۴۰۴
از خلیج فارس تا آمریکای جنوبی، بازار‌های جدید فتح می‌شود

رشد ۵۲ درصدی صادرات زمزم در ۶ ماهه ابتدای ۱۴۰۴

شرکت زمزم در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ با ثبت رشد ۵۲ درصدی در فروش صادراتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته، فصل تازه‌ای از حضور خود در بازار‌های بین‌المللی را آغاز کرده است.

اقتصاد ۲۴- این رشد، نتیجه اجرای برنامه‌ی راهبردی زمزم در گسترش بازار‌های هدف و آغاز تولید برون‌مرزی است که هم‌زمان با تثبیت جایگاه در بازار‌های همسایه، صادرات محصولات زمزم به افغانستان، عراق و عمان با رشد مستمر ادامه دارد و ورود رسمی به بازار ونزوئلا نیز در مراحل نهایی اجراست.

در سال جاری، تمرکز صادراتی شرکت از شبکه‌های فروش ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور به مصرف‌کنندگان بومی در کشور‌های هدف گسترش یافته و در کشورهایی، چون پاکستان، روسیه، آسیای میانه و اروپا اقدامات عملی صادراتی رخ داده است.

زمزم در کنار توسعه جغرافیایی، تنوع محصولات صادراتی خود را نیز افزایش داده و با معرفی نوشیدنی‌های جدید با طعم‌های انار، کاکتوس و شاتوت، به همراه عرضه‌ی نوشیدنی‌های محبوب نظیر لیموناد و دوغ آبعلی و نیز تولید آب معدنی با برند اختصاصی صادراتی، باعث افزایش شاخص جذب مشتری و سهم بازار برند زمزم در منطقه شده است. این مسیر توسعه، بخشی از برنامه‌ی میان‌مدت زمزم برای بازآفرینی جایگاه برند ایرانی در بازار نوشیدنی‌های بین‌المللی است.

ارسال نظر