تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۰ آبان ۱۴۰۴

پاسخگویی شبانه‌روزی بورس با رونمایی از چت‌بات هوشمند

فاز نخست ارائه خدمات «چت‌بات هوشمند بازار سرمایه» به منظور ارتقای شفافیت، کاهش زمان، بهبود تجربه مخاطبان و پیاده‌سازی تحول دیجیتال در بازار سرمایه، از سوی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس در دوازدهمین نمایشگاه کیش‌اینوکس رونمایی می‌شود.

اقتصاد ۲۴- با اتمام فاز طراحی چت‌بات هوشمند بازار سرمایه این چت‌بات با هدف پاسخ‌گویی شبانه‌روزی به پرسش‌های کاربران، افزایش کیفیت خدمات، کاهش تماس‌های تکراری و تمرکز منابع انسانی بر پاسخ‌های تحلیلی، در دوازدهمین نمایشگاه کیش اینوکس رونمایی می‌شود.

همچنین، چت‌بات هوشمند به‌طور مستمر همگام با نیاز‌های روز سهامداران توسعه می‌یابد و در فاز دوم که در حال پیاده‌سازی است، امکان اتصال به سامانه‌های کدال، قابلیت گفت‌وگوی زنده با کارشناسان و ارائه نسخه سفارشی‌شده برای نهاد‌های مالی نیز فراهم می‌شود.

بر اساس این گزارش، افزایش سرعت و پاسخ‌دهی ۲۴ ساعت از دیگر مزایای این چت‌بات هوشمند است که ابزار مناسبی جهت کسب اطلاعات مفید و جامع برای فعالان و تازه‌واردان به بازار سرمایه محسوب می‌شود.

گفتنی است این ابزار هوشمند، در روز نخست دوازدهمین نمایشگاه کیش اینوکس و در پاویون بازار سرمایه رونمایی می‌شود و از آن پس از طریق وب‌سایت شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس در دسترس فعالان بازار سرمایه و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه رویداد کیش‌اینوکس، به‌منظور ارتقای سطح همکاری‌های آموزشی، علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس با مرکز علمی کاربردی توسعه کسب‌وکار سبا به امضا می‌رسد. این تفاهم‌نامه با هدف توسعه آموزش‌های تخصصی در حوزه بازار سرمایه، اقتصاد و سواد مالی، منعقد می‌شود.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، طرفین در زمینه طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی مشترک، تولید محتوای دیجیتال، راه‌اندازی پروژه‌های علمی و پژوهشی مرتبط با رفتار سرمایه‌گذاران و تحلیل روند‌های اقتصادی همکاری خواهند کرد.

ارسال نظر