تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۸ آبان ۱۴۰۴

برنامه‌ریزی برای تولید و توسعه فروش زمزم در سال ۱۴۰۵

سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت زمزم ایران با هدف بررسی راهبرد‌های کلان تولید و فروش، وحدت رویه میان واحد‌های مختلف و تدوین سیاست‌های ارتقای کیفیت محصولات برگزار شد.

اقتصاد ۲۴- در این نشست، با حضور مدیران ارشد شرکت بر برنامه‌ریزی دقیق برای سال آینده و نقش راهبردی کمیته‌ها در مسیر توسعه تأکید شد.

از جمله محور‌های اصلی جلسه، ارائه گزارش اقدامات راهبردی از سوی واحد طرح و برنامه بود که با دیدگاه تغییر خطوط تولید شورت‌نک تا ابتدای دی‌ماه، توسعه ظرفیت‌های انبارش و سیاست کاهش فروش از دست‌رفته بررسی شد.

در این رویداد دکتر عرفان خسرویان، سرپرست معاونت تحقیق، فناوری و توسعه دانش بنیان زمزم ایران، با تاکید بر نقش راهبردی این کمیته در توسعه زمزم ایران گفت: نگاه راهبردی در مسیر توسعه شرکت نیازمند تدوین استراتژی‌های فروش و صادرات و تنظیم سند ساختاری و اداری است که جزو مهم‌ترین برنامه‌های کمیته راهبردی است.

وی افزود: در این کمیته باید اختلاف‌ها و تعارض‌ها بررسی و حل شود، چرا که موضوع ادغام یکی از رویداد‌های کلیدی شرکت است که در این موضوع کمیته راهبردی جنبه مشورتی دارد.

او با اشاره به مأموریت کمیته‌های تخصصی اظهار داشت: کمیته‌های اقماری موظف‌اند دستورالعمل‌های اجرایی را مشخص و به واحد‌ها ابلاغ کنند تا انسجام عملکرد در تمام بخش‌ها حفظ شود.

وی با تأکید بر اهمیت صیانت از برند زمزم ایران هم گفت: از دیدگاه تولید، هیچ‌گونه افت در کیفیت محصولات قابل قبول نیست و حفظ استاندارد‌های کیفی باید در اولویت همه فعالیت‌ها قرار گیرد.

ارسال نظر