تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۷

وارد بازی باخت – باخت با موسسات آموزش زبان انگلیسی نشوید

داستان از اینجا شروع می‌شود که: شما به توصیه دوستان و آشنایان در یک آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت‌نام می‌کنید و بعد از یک ترم متوجه می‌شوید که پیشرفت چشمگیری نداشته‌اید و هنوز نمی‌توانید با یک انگلیسی زبان به راحتی صحبت کنید. با عصبانیت و بدون ترس نزد مدیر آن موسسه می‌روید و می‌گویید.

اقتصاد24 - بنابر اعلام جزیره زبان منوچهرزاده، "این چه وضعیتی است .... من هنوز هیچی یاد نگرفتم."

و بقیه داستان هم که معلوم است ... مدیر موسسه با آرامش و لبخند می‌گوید:

" خب شما فقط یک ترم در کلاس‌های ما شرکت کرده‌اید... اگر n ترم در این کلاس زبان شرکت کنید تاثیر آن‌ را کاملا درک می‌کنید."

و شما هم که دیگر با این جواب خلع سلاح شده‌اید مجبور می‌شوید باز هم چندین ترم دیگر به آنها اعتماد کنید و در کلاس‌هایشان ثبت‌نام کنید .... ولی واقعا چه تضمینی وجود دارد که بعد از n ترم بتوانید به انگلیسی صحبت کنید؟؟

داستان تکراری فوق روایت تلخ میلیون‌ها ایرانی‌ است که هر ساله به خاطر نیاز به آموزش زبان انگلیسی مجبور می‌شوند به موسسات زبان اعتماد کنند ولی متاسفانه بعد از سال‌ها صرف وقت، موفق به فراگیری از اینگونه آموزشگاه زبان انگلیسی نمی‌شوند.

راه حل چیست؟

باید تکنیکی بلد باشید تا تنها با یک جلسه شرکت کردن در هر کلاس زبانی متوجه شوید که آیا می‌‎توانید با این موسسه آموزش زبان انگلیسی را یاد بگیرید یا خیر...

یک پیشنهاد ویژه

ما می‌توانیم این تکنیک را تنها در یک جلسه نیم ساعته به طور کامل به شما یاد دهیم. اگر اعضای شرکت یا خانواده شما بیش از پنج نفر است معلمان ما می‌توانند به رایگان این جلسه را در محل شما برگزار کنند. برای درخواست تشکیل جلسه عدد "۳۰" را به سامانه ۵۰۰۰۲۶۳۴۵۶ پیامک فرمایید و منتطر تماس همکاران من باشید.

منبع: ایسنا

ارسال نظر