تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

همه داستان بازداشت آرش برهانی

رئیس پلیس تهران بزرگ روز گذشته اعلام کرد یک بازیکن مشهور توسط پلیس دستگیر شده است. امروز برخی منابع خبری نام بازیکن را آرش برهانی ذکر کردند.

اقتصاد۲۴- سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حاشیه‌ساز شدن چندین اتفاق پیش‌آمده برای پلیس پایتخت، متذکر شد: تمام اقدامات پلیس آفندی و مقتدرانه است، هیچ سازمانی به اندازه پلیس در منظر مردم نیست، طبیعتاً وظیفه ما به عنوان مسئول، حمایت همه‌جانبه از ماموران انتظامی است.

رحیمی با بیان اینکه به هیچ عنوان از این مسیر کوتاه نمی‌آییم، عنوان داشت: برخورد مقتدرانه پلیس با مجرمان، زمینه‌ساز امنیت برای آحاد جامعه است.

فرمانده انتظامی پایتخت درباره فعالیت برخی از دشمنان در فضای مجازی برای زیرپا بردن هنجارهای اجتماعی و تجاوز کردن به قانون حجاب و زیرپا گذاشتن حجاب نیز یادآور شد: قطعاً افرادی که این قبیل موارد را از داخل به آن طرف منتقل می‌کنند، مجرم هستند، در همین رابطه دستگیری و برخوردهایی داشتیم و با اشراف و توانمندی افسران پلیس فتا اقدامات اثرگذاری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای برخورد با بحث دوردور و مزاحمتهای خیابانی هر شب برخورد داریم و اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهیم، افرادی هستند با خودروهای لوکس مشکلات ایجاد می‌کنند که با آنها برخورد انجام می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به برقراری روزانه 30 هزار تماس با پلیس 110، گفت: حدود 10 تا 13 هزار تماس عملیاتی می‌شود.

رحیمی درباره برخورد پلیس با تخلفات افراد مشهور نیز گفت: روز گذشته یک ورزشکار و تعدادی متخلف را بازداشت کردیم که وی هنوز بازداشت است، ممکن است حرفهایی زده شود اما اینگونه نیست که تخلف افراد مشهور با سایر افراد فرقی برای پلیس فرقی داشته باشد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر