تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸
طمیمیان:

توانمند کردن مردم منطقه در گرو رونق گردشگری است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توانمند کردن مردم منطقه جهت توزیع عادلانه ثروت، در گرو رونق گردشگری است.

اقتصاد24 - قدرت اله طمیمیان در نشست هم اندیشی با فعالین حوزه گردشگری ضمن اشاره به اینکه حاضرین در این نشست بهتر از هر کسی اهمیت و نقش گردشگری را در توسعه و رشد اقتصادی درک کرده که سرمایه و زمان خویش را در این مسیر هزینه نموده اند، افزود: توانمند کردن مردم منطقه جهت توزیع عادلانه ثروت در گرو رونق گردشگری است.

طمیمیان گفت: آبادان، خرمشهر، جزیره مینو و به طور کلی منطقه آزاد اروند از ظرفیت بالقوه و بالفعل بالایی در حوزه گردشگری برخوردار هستند که می توانیم از این امتیازات درجهت رونق اقتصادی منطقه استفاده کنیم.

وی هدف از چنین نشستی را بررسی راه کارها و تدابیری در جهت دست یافتن به رونق و توسعه گردشگری دانست و تصریح کرد: کشورهای پیشرفته توسعه گردشگری را یکی از مباحث بسیار مهم اقتصاد کشور خود می دانند و با این نگاه برایش سیاست گذاری می کنند؛ اما متأسفانه تا امروز ما نتوانسته ایم از این امتیازات برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم استفاده لازم را داشته باشیم و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه هم فکری و مشورت با بافعالین حوزه گردشگری کمک به وظیفه سازمانی ما خواهد بود، ادامه داد: هیچ یک از ما به تنهایی به وظیفه مطلوب و دلخواه نخواهیم رسید، بی شک در کنار هم بودن و هم افزایی میان دو طرف منجر به یک اتفاق مثبت در رشد و توسعه صنعت گردشگری خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند
ارسال نظر