تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

تغییرات در دفتر رئیس‌جمهور کلید خورد

معاون ارتباطات و اطلاع‌سانی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از مسئولیت خود خداحافظی کرد.

اقتصاد24 - پرویز اسماعیلی در صفحه شخصی خود در توییتر از مسولیت معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور خداحافظی کرد.او نوشته است: 2 هزار روز مسئولیت سنگین معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور سرآمد.

او در توییتر خود نوشته است: سعی کردم امانت‌دار خوبی برای نظام،‌ ایران و اعتماد منتخب مردم به یک عضو جامعه روزنامه‌نگاری باشم.

ضمن تشکر از دکتر روحانی و البته دکتر واعظی و دکتر نهاوندیان برای دوست گرامی جناب آقای معزی آرزوی موفقیت دارم.

همچنین از تلاش یکایک همکارانم در معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور و زحمات گرانقدر رسانه‌ها،‌ بویژه خبرنگاران حوزه دولت از عمق جان قدردانی می‌کنم و بابت کاستی‌های احتمالی عذرخواهی و حلالیت می‌طلبم.

به گزارش تسنیم،‌ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در حکمی آقای علیرضا معزی را به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.

متن حکم دکتر محمود واعظی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای علیرضا معزی
با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.
توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
محمود واعظی
رئیس دفتر رئیس جمهور

دکتر واعظی همچنین در پیوست این حکم، از تلاش ها و مساعی آقای پرویز اسماعیلی در طول مدت تصدی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تشکر کرد.

ارسال نظر