تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸
وزیر صمت در جلسه ستاد مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی:

صنایع همواره به مسئولیت اجتماعی خود پایبند است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع همواره به مسئولیت اجتماعی خود پایبند است و تمامی بخش های زیرمجموعه این وزارتخانه مثل همیشه برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود آماده هستند و به روند امدادرسانی کمک خواهند کرد.

اقتصاد 24- رضا رحمانی صبح امروز در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی که در محل استانداری این استان برگزار شد، شرکت کرد و در سخنانی تصریح کرد: تمامی امکانات وزارتخانه در استان آذربایجان شرقی در اختیار ستاد مدیریت بحران این استان قرار گرفته و برای امدادرسانی بسیج شده است.

او با بیان اینکه برنامه های سفر خود را برای پیگیری امور مناطق زلزله زده لغو کرده ام، بیان کرد: برای شرکت در نمایشگاه فناوری رینوتکس و جلسات حاشیه ای آن از جمله نیز تعمیق ساخت داخل و جلسه صادرات غیرنفتی استان به این استان سفر کرده بودم که بخاطر اهمیت پیگیری خسارات احتمالی زلزله و امدادرسانی این جلسات و برنامه ها را لغو کرده ام.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: از تمامی دستگاه های ذیربط مانند سپاه ، بنیاد مسکن، اورژانس، نیروی انتطامی و هلال احمر برای تامین امنیت و امداد رسانی به موقع تشکر می کنم.

گفتنی است؛ زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی است، برنامه های سفر امروز خود را به این استان لغو کرد تا موضوع زمین لرزه و خسارات احتمالی آن را به صورت فورس ماژور مورد بررسی قرار دهد.

برگزاری میز ساخت داخل در حوزه خودرو و مس، کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی و شرکت در اختتامیه جشنواره ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۱۹) از جمله این برنامه ها بودند.
ارسال نظر