تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
سرپرست تعمیرات نورد مقدماتی خط نورد گرم فولاد مبارکه اعلام کرد

پیشرفت موفقیت‌آمیز پروژه تعویض درایوهای خط نورد گرم

پروژۀ تعویض درایوهای خط نورد گرم کـــــه با هدف کاهــــش توقفات، تسهیــــل در نگهـــــداری و تعمیرات و افزایش کمی و کیفی تولید و سودآوری تعریف شده است با پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در حال اجراست.

اقتصاد 24- سرپرست تعمیرات نورد مقدماتی خط نورد گرم فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر گفت: درایوهای آنالوگ خط نورد گرم که از ابتدای راهاندازی مشغول به کار بودهاند، نیاز مبرمی به تعمیر، تعویض و بهروزرسانی قطعات داشتند تا ضمن تسهیل در روند عیبیابی و تعمیرات، از بروز توقفات ناخواستۀ خط تولید پیشگیری کنیم.

مهدی طالب با بیان اینکه این عملیات تعمیراتی بزرگ نیاز به برنامهریزی دقیق داشت تصریح کرد: سرانجام با توجه به اهمیت این موضوع، از سال گذشته ضمن برنامهریزی و طراحی دقیق عملیات، با شرکت طرف قرارداد وارد مذاکره شدیم و کار بهصورت عملیاتی شروع شد.

وی مدتزمان اجرای این فرایند بسیار حساس را دو سال اعلام و اظهار کرد: اولین مجموعه در شهریورماه در کلاف پیچ (کویلر) شمارۀ سه نصب و راهاندازی شد.
سرپرست تعمیرات نورد مقدماتی در ادامه افزود: در ادامه، اجرای این پروژه بهگونهای برنامهریزی شده است که درایو قفسۀ دوم نورد نهایی که دومین مرحلۀ کار است، در تعمیرات برنامهریزیشدۀ سالانه، آبان ماه سال جاری نصب و راهاندازی شود.

وی گفت: با توجه به مزایای فنی و بهروز بودن درایوهای فعلی، این پروژه منجر به کاهش توقفات و تسهیل در نگهداری و تعمیرات و درنهایت باعث افزایش تولید و سودآوری برای شرکت خواهد شد.

مهدی طالب در خاتمه با تأکید بر اینکه این پروژه در این حجم و ابعاد برای اولین بار در کشور در حال اجراست، از زحمات مدیریت و کارکنان نورد گرم، شرکتهای ایراسکو و ایریسا و سایر شرکتها و واحدهای یاریدهنده قدردانی کرد.
ارسال نظر