تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای رسیدن به توسعه

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دانشگاه‌ها ظرفیت‌های ارزشمندی درزمینه توسعه و ارتقاء اقتصاد منطقه دارند که استفاده از این ظرفیت ها ضروری است.

اقتصاد24 - سید علی موسوی صبح امروز در نشست تخصصی که به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی آبادان با حضور اعضای هیات علمی و اساتید این دانشگاه برگزار شد در پاسخ به سوالات و نظرات مطرح شده توسط دانشگاهیان افزود: انتقادات و پیشنهادات علمی و کارشناسی ضمن اینکه می تواند راهگشای بسیاری از مسائل پیشرو باشد ؛ در برنامه ریزی های آتی ما موثر خواهد بود.

وی ضمن ارائه ی عملکرد معاونت سرمایه گذاری در سالهای اخیر اظهار کرد: برنامه حضور در جمع دانشگاهیان شهرستان های آبادان و خرمشهر باید به‌صورت هدفمند و مداوم به تقویت این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی در جهت حل مشکلات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی منتهی شود.

موسوی ادامه داد: اگرچه منطقه آزاد اروند در سال ۸۲ به تصویب رسیده است؛ اما پروسه ی قرار گرفتن آن در مسیرتوسعه به ۶ سال قبل یعنی آغاز دولت تدبیر و امید می رسد چرا که پیش از الحاق کامل آبادان ، خرمشهر و مینوشهر به دلیل پراکندگی و نبود ثبات مدیریت در راس این مهم قابلیت تحقق نداشت.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت های اروند نسبت به سایر مناطق آزاد کشور افزود: به استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها جهت تصمیم سازی اعتقاد داریم و امیدواریم بتوانیم در زمینه توسعه و ارتقاء اقتصاد منطقه و رسیدن به مطالبات مردمی سرعت ببخشیم .

ریاض علی فرحانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نشست حضور داشت و به سوالات اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در خصوص سایر مسائل سازمان منطقه آزاد اروند پاسخ داد.

منبع: روابط عمومی و امروز بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند
ارسال نظر