تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸
در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان منطقه آزاد انزلی اتفاق افتاد؛

تقدیر مشاور رییس جمهور از تلاش های رضا مسرور

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی از تلاش های رضا مسرور مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد انزلی تقدیر کرد.

اقتصاد24 - در پیام «مرتضی بانک» آمده است؛

جناب آقای مهندس رضا مسرور

اکنون که در سایه توجه وعنایت پروردگار متعال یکی از مقاطع ارزشمند خدمات خویش در دوران مسئولیت خطیر « مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی » را با سربلندی به پایان رسانده اید، شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه، نهایت سپاس و قدردانی را ابراز نمایم.

بدون شک مردم شریف و قدردان گیلان و بوِیژه انزلی هیچ گاه خاطره ی کوشش های بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف از یاد نمی برند.

ردپای تلاش های سخاوتمندانه شما براي عمران، آباداني و توسعه اقتصادی در منطقه آزاد انزلی که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید انجام شده موجبات رضایت مندی و امیدآفرینی در بین مردم تلاشگر آن خطه شد که همواره در تاریخ امروز و فردای این سرزمین به یادگار خواهد ماند و چون چراغی فرا روی زندگی، آینده و فردای روشنتر شما خواهد بود.

بدینوسیله از همکاری های صادقانه، خالصانه و موثر شما تقدیر و تشکر نموده ضمن آرزوی سلامتی، توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم .

گفتنی است؛ رضا مسرور به عنوان عضو هیأت مدیره شستا و مشاور اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی منصوب شده است.

منبع: فرینا
ارسال نظر