تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد؛

توسعه راه‌های جزیره قشم با همراهی وزارت راه

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وی، بر اهمیت توسعه راه‌های جزیره با کمک وزارت راه تاکید کرد.

اقتصاد24 - در این دیدار همچنین در زمینه حل مشکلات حوزه حمل و نقل جزیره قشم مطالبی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد که وزیر راه نسبت به حذف نقاط حادثه خیر، اصلاح هندسی معابر و روانسازی ترافیک در نقاط مختلف جزیره، راهکارهایی را ارائه کردند.

حمیدرضا مؤمنی همچنین با ارائه گزارشی از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: این جزیره از پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف عمرانی برخوردار است.

تعیین تکلیف پروژه عظیم پل خلیج فارس موضوع دیگری بود که در این نشست مطرح شد و براساس درخواست وزیر راه و شهرسازی قرار شد راهکارهای برون رفت از مشکلات این پروژه در قالب گزارشی تهیه شود.

بهسازی و گسترش راه‌های ارتباطی قشم در سه حوزه هوایی، دریایی و زمینی هم از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم هم وعده حمایت و کمک این وزارتخانه برای توسعه راه‌های سطح جزیره قشم را ارائه کرد.

بنا به این گزارش، پیش بینی می‌شود با نگاه مثبت مسئولان دولت دوازدهم از جمله وزیر راه و شهرسازی به مشکلات حوزه حمل و نقل، توسعه راه‌ها و همچنین تعیین تکلیف پروژه عظیم خلیج فارس در قشم، شاهد تحولات مثبتی در این حوزه‌ها باشیم.

منبع: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
ارسال نظر