تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
غلامپور:

مدیریت قبلی استقلال در حق بازیکنان ظلم کرد

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال تهران گفت که مدیریت قبلی استقلال در حق بازیکنان این تیم ظلم کرده است.

اقتصاد24- بهزاد غلامپور پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز که با برتری ۲ بر یک ماشین‌سازی پایان یافت اظهار داشت: بازیکنان استقلال امروز خوب بازی کردند و این در حالی است که سه مسابقه اخیر را بدون سرمربی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان‌مان بسیار تلاش کردند.

مربی دروازه‌بانان استقلال با بیان اینکه داور می‌توانست برای ماشین‌سازی پنالتی نگیرد گفت: متاسفانه امروز داور مسابقه با استقلال بد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره نارضایتی هواداران استقلال از شرایط بوجود آمده افزود: این مسائل به مدیریت قبلی باشگاه بازمی‌گردد و آنها باید شرایط ایده‌آل را برای مربی حرفه‌ای فراهم می‌کردند و استراماچونی مربی حرفه‌ای است.

غلامپور تأکید کرد: مدیریت قبلی باشگاه در حق بازیکنان بسیار ظلم کرد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مورد اینکه بازی سپاهان و استقلال لغو یا برگزار می‌شود گفت: تا این لحظه که قرار است انجام می‌شود؛ باشگاه را نمی‌دانم اما ما و بازیکنان آماده این مسابقه هستیم.

غلامپور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه استقلال با بازیکنان امید مقابل سپاهان حضور می‌یابد یا خیر اظهار داشت: اگر بازیکنان امید ما را بخواهند باید در اختیارشان بگذاریم زیرا اگر نروند، محروم می‌شوند. بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار می‌دهیم و بقیه مسائل به باشگاه برمی‌گردد. قرار بود بدون بازیکنان امید در جام حذفی بازی کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر