تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
سرلشگر سلامی:

دغدغه مقام معظم رهبری رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه با دستور مقام معظم رهبری و همچنین توصیه‌های ایشان به خوزستان سفر کرده است، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم استان خوزستان همواره دغدغه مقام معظم رهبری است و در این رابطه سپاه از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.

اقتصاد24-سرلشگر حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم تحویل ۴۰۰ منزل تعمیری و آغاز عملیات اجرایی درمانگاه، مدرسه، مسجد و مجتمع فرهنگی منطقه عین ۲ اهواز ، اظهارداشت: سپاه نه برای یک لحظه یا یک روز و یک سال بلکه برای همیشه در کنار مردم است و در ارائه خدمات خود به آنها دریغ نخواهد کرد.
وی بیان داشت: این مسیر را تا رفع مشکلات ادامه خواهیم داد و امیدواریم افتخار خدمت بیشتر به مردم را داشته باشیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم باید در مقابل مشکلات صبر و تحمل داشته باشند، گفت: امید، یکی از نعمت‌های الهی است و در صورت داشتن امید قطعا لطف الهی شامل حال ما خواهد شد.
سرلشگر سلامی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری برای رسیدگی به مشکلات مردم استان خوزستان گفت: حضور من در این استان با دستور مستقیم ایشان انجام شده که با توصیه‌هایی برای خدمات رسانی به مردم نیز همراه بوده است.
وی تصریح کرد: در این رابطه سپاه آمادگی دارد تا کمک‌های بیشتری به منطقه و به‌ویژه عین ۲ اهواز داشته باشد که به‌ همین منظور سپاه ولی عصر(عج) و قرارگاه انبیاء (ص) در حال برنامه ریزی هستند.
وی تاکید کرد: همچنین سپاه برای ارائه کمک‌های تحصیلی به دانش آموزان منطقه عین ۲ آمادگی دارد و در این خصوص بخشی از اقدامات انجام شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کارگاه های اشتغالزایی برای جوانان منطقه برگزار خواهد شد گفت: همچین در زمینه ساخت واحدهای مسکونی، تلاش می‌شود تا کار ساخت خانه برای خانواده‌هایی که فاقد سرپناه مناسب هستند را آغاز کنیم.
سرلشگر سلامی به نقش گروه‌های جهادی در پیشبرد فعالیت‌های عمران و آبادانی در استان خوزستان و منطقه عین ۲ اشاره کرد و گفت: مردم عین ۲ محب اهل بیت (ع) و از وفاداری و فداکاری های بسیار بزرگی برخوردار هستند.
بر اساس این گزارش، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعداد ۴۰۰ واحد مسکونی تعمیری که در جریان سیلاب فرودین ماه امسال خوزستان دچار خسارت شده بودند به همت گروه های جهادی بسیج، بازسازی و تحویل اهالی منطقه شد.



منبع: ایرنا
ارسال نظر