تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

سهمیه بنزین وانت بارها از بهمن پیمایش می‌شود

اختصاص سهمیه سوخت وانت بار‌ها از بهمن‌ماه امسال بر اساس پیمایش خواهد بود و رانندگان این ناوگان باید علاوه بر داشتن بارنامه، برای دریافت کارت هوشمند  نیز اقدام کنند؛ میزان این سهمیه در نهایت برای وانت بارهای کم مصرف و پرمصرف ترتیب ۳۰۰ لیتر و ۴۰۰ لیتر بنزین خواهد بود.
 
اقتصاد ۲۴- در ادامه دومینوی تغییراتی که از بعدِ گرانی قیمت بنزین در کشور ایجاد شده است، حالا نوبت آن است رانندگان ناوگان وانت بار کشور در سبک و سیاق فعالیت خود تغییراتی را اعمال نمایند.

آنطورکه غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به خبرگزاری فارس گفته است به دنبال اعمال سهمیه‌بندی بنزین، کارگروهی با مسئولیت شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مصوب کرد تا برای وانت‌بار‌های کم مصرف و پرمصرف به ترتیب ۳۰۰ لیتر و ۴۰۰ لیتر بنزین سهیمه ماهانه اختصاص یابد.  

به گفته وی در همین مصوبه به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای (بخش برون‌شهری) و وزارت کشور (بخش درون شهری) دم ماه مهلت داده شده است تا تردد ناوگان وانت را مستندسازی کنند و سهیمه سوخت مصرفی را بر اساس پیمایش و اسناد حمل اختصاص دهند.

براساس این اظهارات، سهمیه سوخت وانت بار‌ها از بهمن‌ماه امسال بر اساس پیمایش خواهد بود و رانندگان این ناوگان باید علاوه بر داشتن بارنامه، برای دریافت کارت هوشمند  نیز اقدام کنند.  

دغاغله مدعی است  که سازمان متبوعش در راستای ساماندهی وانت‌بار‌ها و افزایش ایمنی آنها، از سه سال پیش ضوابط جدید را به اعضای این ناوگان ابلاغ کرده است.
منبع: فارس
ارسال نظر