تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

بیمه حنجره، تبلیغاتی است

مجید اخشابی خواننده و آهنگساز پاپ عقیده دارد هنرمندان به مانند سایر افراد جامعه باید تحت پوشش خدمات بیمه ای باشند؛ برقراری پوششهای بیمه ای نشانه یک جامعه مدرن است اما صدور بیمه نامه های خاصی که مثلا برای حنجره هنرمند انجام می شود، بیشتر یک اقدام تبلیغاتی است.
 
اقتصاد۲۴- مجید اخشابی خواننده و آهنگساز پاپ در خصوص بیمه نامه های خاصی که این روزها برای برخی از هنرمندان صادر می شود؛ گفت: در شان یک هنرمند نیست که عضوی از بدن خود را بیمه کند؛ صدور بیمه نامه های خاص مثل بیمه نامه برای  حنجره هنرمندان بیشتر یک اقدام تبلیغاتی است.
 
وی که عقیده دارد تمام آحاد جامعه باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند؛ افزوده است: همه اشخاص باید بیمه باشند و داشتن کارت بیمه مانند کارت ملی یکی از الزامات هر جامعه پیشرفته است و در این میان هنرمندان به واسطه اینکه دوران اوج و ضعف دارند به طور قطع باید بیمه باشند.
 
اخشابی ادامه داد: به هرحال باتوجه به اینکه کار‌های هنری از لحاظ اقتصادی دارای امنیت شغلی نیستند هنرمندان باید درراستای صیانت از هنر و آفرینش‌های هنری تحت پوشش بیمه قراربگیرند؛ اگر هنرمندان از لحاظ سلامتی، معیشتی و اقتصادی حمایت شوند می‌توانند کارخود رابه درستی انجام دهند.
 
وی در مورد وضعیت بیمه خودش گفته است: از طرق دیگری غیر از خانه موسیقی و صندوق بیمه هنرمندان تحت پوشش بیمه قراردارم و اطلاعات چندانی درمورد بیمه هنرمندان وصندوق بیمه هنرمندان ندارم؛ فقط می دانم افراد زیادی را به صندوق بیمه هنرمندان معرفی کرده که این اشخاص در آنجا بیمه شده اند، اما اطلاعات زیادی در مورد این صندوق و نحوه عملکرد آن ندارد.
 
منبع: چابک آنلاین
ارسال نظر