تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

اقناع اکثریت نمایندگان مجلس از توضیحات فرمانده سپاه در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

رئیس کمیته هوا و فضای مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر نمایندگان حاضر در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص توضیحات سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی قانع شدند.

اقتصاد24-محمدرضا منصوری  اظهار کرد: امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برگزار و بیشتر نمایندگان حاضر در جلسه از توضیحات سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی قانع شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص سردار سلامی توضیحات کامل و جامعی ارائه کردند که مورد تائید بیشتر نمایندگان حاضر در مجلس قرار گرفت.

رئیس کمیته هوا و فضای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا این حادثه تلخ تکرار نشود تا اقتدار نظامی و دفاعی کشورمان خدشه‌دار نشود.

منصوری گفت: باید با صحه صدر ضمن بررسی و رفع نقاط ضعف پیش آمده دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در کشورمان نباشیم.

وی افزود: اطلاع رسانی به مردم در خصوص واقعه رخ داده نشان از صداقت و شجاعت دارد از این رو می توانیم همواره پاسداران که پاسداری از حریم کشور را بر عهده دارند، ستود.

رئیس کمیته هوا و فضای مجلس با اشاره به این که ابعاد مختلف این جلسه در مجلس محرمانه بود، اظهار کرد: توان دفاعی کشورمان ستودنی است و اشتباه رخ داده با خطای انسانی بی‌تردید نمی‌تواند نقطه ضعفی بر این مهم باشد.

منبع: فارس
ارسال نظر