تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۸
جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران عنوان کرد

دو ابزار دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی

جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران از عناصر نفوذی و رسانه به عنوان دو ابراز دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی نام برد و تصریح کرد: ما چه خوشمان بیاید یا نیاید عناصر نفوذی دارند کام مسئولان را تلخ می کنند، نباید بگذاریم دشمن سوءاستفاده کند.

اقتصاد24-سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی هنری ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین همایش علمی پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در دهدشت اظهار کرد: ۴۱ سال است که ملت قهرمان ایران مقابل نظام سلطه ایستادگی کرده است.

وی از کشور ایران به عنوان محور اساسی جهان یاد و تصریح کرد: ایران اسلامی برای نظام سلطه از جایگاهی برخوردار است که بسیاری از استراتژیک های دنیا قبول دارند که سلطه ایران یعنی سلطه بر جهان.

مقدسی افزود: اهمیت ایران فقط موقعیت ژئوپولیستی آن نیست، بلکه کشور ما رتبه اول ذخایر انرژی نفت و گاز را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: در طی ۵۴ سال حکومت پدر و پسر(پهلوی) جز بدبختی و فلاکت و سپردن اختیارات ملت در اختیار آمریکا و انگلیس چیزی به ارمغان نداشتند.

جانشین معاونت فرهنگی هنری ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امام می آید و ما را از آلت دست بودن انگلیس و آمریکا نجات می دهد.

مقدسی با بیان اینکه در دوران پیچیده ای قرار گرفته ایم، گفت: ما ۴۰ سال به آمریکا "نه" گفته ایم، نتانیاهو می گوید ایران از هر سو ما را محاصره می کند و سلیمانی از هر طرف ما را خفه می کند.

وی از "مردم سالاری" به عنوان قدرت سوم ایران اسلامی برای جهان نام برد و اظهار کرد: آمریکا از این قدرت حسرت می خورد و تنها الگویی که می تواند جایگزین نظام لیبرال شود نظام اسلامی است.

مقدسی افزود: سلیمانی مردم سالاری دینی را نه تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه گسترش داد.

وی از عناصر نفوذی و رسانه به عنوان دو مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی نام برد و تصریح کرد: ما چه خوشمان بیاید یا نیاید عناصر نفوذی دارند کام مسئولان را تلخ می کنند، نباید بگذاریم دشمن سوءاستفاده کند.

مقدسی با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی اعلام کردند که چشم آمریکایی ها را در می آوریم، بیان کرد: چشم آمریکا پایگاه عین السد بود که مقر پروازهای آمریکا بر علیه ما بود، فرمانده آن به درک واصل شد، بیش از ۱۲۰ کشته و ۳۰۰ مجروح با هواپیما خارج کردند.

وی افزود: در حال حاضر کشور نباید دو قطبی شود و وحدت کشور در مقابل نظام سلطه باید به نمایش گذاشته شود.

مقدسی حضور سفیر انگلیس و سلبریتی ها را در میان معترضان یادآور شد و عنوان کرد: دشمن در کمین ماست، اگر ما خوابمان برد دشمن بیدار است، چه بخواهیم چه نخواهیم دو گروه انقلابی و غیرانقلابی(عناصر نفوذی) در کشور داریم که به دنبال مذاکره با دشمنان و جنگ و صلح راه انداختند.

مقدسی افزود: سلیمانی نماد عزت است و هر کسی بخواهد ذلت نظام را به ارمغان بیاورد خائن ملت است.

وی بیان کرد: استراتژی انگلیس این است که اختلاف بیفکن و حکومت کن، مدیریت کشور از پیر فرسوده باید به مدیریت جوان تبدیل شود، این یعنی مردم سالاری دینی.

وی با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی در دست بیگانگان است، گفت: باید شبکه ملی اطلاعات در کشور داشته باشیم، کسی مخالف شبکه های اجتماعی نیست، باید با مدیریت داخلی باشند.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظر