تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

افشای مشخصات کامل گلکسی S20 در آمازون

در ادامه موج خبری پیرامون پرچمدار‌های آتی سامسونگ و در فاصله چند روز مانده به رونمایی، گلکسی S۲۰ از سایت آمازون سر در آورده و اطلاعات سخت افزاری آن به طور کامل افشا شده است.
 
اقتصاد۲۴-بر اساس این آگهی گلکسی S۲۰ با شماره مدل SM-G۹۸۰F از نمایشگری ۶.۲ اینچی با بریدگی حفره‌ای و نرخ رفرش فوق العاده ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این پنل از نوع دینامیک امولد بوده و با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و رزولوشن +QHD همراه شود.

 
همانطور که قبلا گفته می‌شد یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و دیجیتال ۳۰ برابری برای نخستین بار به این سری خواهد آمد. دیگر ویژگی شاخص این دوربین فیلمبرداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه است. این دوربین از ترکیب پیکسل‌ها برای افزایش کیفیت و کاهش رزولوشن پشتیبانی نمی‌کند، اما اجازه کراپ در تصاویر زوم شده را می‌دهد. دیگر اعضای دوربین سه گانه شامل دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که پشت لنز‌های واید و الترا واید قرار گرفته اند.


آگهی فروش مربوط به نسخه کره‌ای گوشی است که در آن از چیپست اگزینوس ۹۹۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. تامین شارژ هم بر عهده باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی قرار دارد. در این آگهی رنگ گوشی آبی و بهای آن ۳۱۱۲ درهم امارات ذکر شده که معادل با ۸۴۷ دلار خواهد بود.
 

در خبری دیگری راجع به همین خانواده پوستری از گلکسی S۲۰ الترا ۵G منتشر شده که طراحی آن مشابه موارد قبلی است. به گفته افشاگر معروفی به نام «رونالد کوانت» گلکسی S۲۰ الترا ۵G از باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بهره برده و با شارژر سریع ۴۵ واتی عرضه خواهد شد، اما در جعبه مدل‌های S۲۰ و S۲۰ پلاس شارژر ۲۵ قرار داده می‌شود.
 
 
 
منبع: دیجیاتو
ارسال نظر