تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیرعامل ایران خودرو:

در حوزه صنعت خودروی سواری به خودکفایی صد در صدی رسیدیم

  فرشاد مقیمی گفت: در حوزه صنعت خودروی سواری بیش از ١٠٠ درصد خودکفایی و در ایران خودرو دیزل بیش از ٣٠ درصد خودکفایی داریم.

 
 
اقتصاد ۲۴- مدیرعامل ایران خودرو در مراسم آئین تحویل خودرو‌های آتش نشانی گفت: در گروه صنعتی ایران خودرو محوری‌ترین مسئله‌ای که به دنبال آن هستیم به دست مهندسان ایرانی قابل حل است تا پرچم تولید را بر افراشته نگه داریم.

او بیان کرد: در حوزه صنعت خودروی سواری بیش از ١٠٠ درصد خودکفایی و در ایران خودرو دیزل بیش از ٣٠ درصد خودکفایی داریم و در سال ٩٩ رکورد‌های خاصی خواهیم زد.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: محور اصلی ساخت داخل است. محصولات موجود را با ۲۵ درصد ساخت داخل شروع کردیم و به حول قوه الهی سهم آن را افزایش خواهیم داد.

مقیمی افزود: موضوع ساخت داخل را کلید خواهیم زد و به دست مهندسان داخلی انجام خواهد شد. ون وانا اولین محصول با موتور ملی عرضه خواهد شد.

او گفت: در بحث موتوری و دیزل علی رغم فعالیت‌ها، اما در بحث ساخت داخل باید قدم‌های محکم‌تری برداریم. موتور ۳۵۵ را ارتقاء به یورو ۵ خواهیم داد که به دست مهندسان داخلی انجام خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: در حوزه خودرو‌های تحویلی ٢ خودرو دیگر را تحویل خواهیم داد و تا تیر ٩٩ تحویلی قرارداد‌ها را انجام خواهیم داد. باید به مهندسان داخلی اعتماد کنیم چرا که به خوبی فعالیت کرده‌اند.

مقیمی تشریح کرد: ما می‌توانیم نقش آفرینی خوبی در خودکفایی داشته باشیم. اتکا به این کار باعث نقش‌آفرینی زیاد و اشتغال می‌شود.
 
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اشکان
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
از آتش گرفتن و شعله ور شدن و در هنگام تصادف و مچاله شدنش کاملا مشخثصه که به خودکفایی صد در صدی رسیده اید؟
ارسال نظر