تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸

دستکاری پلاک قم از ۱۶ به ۵۶، برای ورود به گیلان! + عکس

تصویر منتشر شده از یک خودروی زانتیا با پلاک قم در شهر لنگرود نشان می‌دهد که صاحب خودرو علی رغم تاکیدات بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع کرونا، برای سلامتی خود و هموطنانش ارزشی قائل نیست و با تغییر پلاک خود از ۱۶ استان قم به ۵۶ استان گیلان تلاش دارد قانون محدودیت ورود خودرو‌های غیر بومی به این استان را زیر پا بگذارد.
 
اقتصاد۲۴- این در حالی است که استاندار گیلان نیز پنجشنبه شب در نشست مقابله با ویروس کرنا با بیان این که محدودیت‌های شدیدی در ورود به این استان اجرا خواهد شد، عنوان داشت: این موضوع به معنای ممنوعیت سفر به گیلان است؛ البته چنانچه معدود افرادی هم که ناگزیر به ورود به استان هستند غربالگری می‌شوند و اگر دارای هرگونه علائم جزئی مشکوک هم باشند؛ بی تردید دو هفته قرنطینه می‌شوند.

استان گیلان از کانون‌های اصلی شیوع ویروس کرونا در ایران است و بر اساس آخرین اظهارات رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ۴۲۴ تن در این استان به کرونا مبتلا و چندین تن نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

از سوی دیگر مرکز مدیریت راه‌های ایران نیز اعلام کرده که آزادراه تهران - شمال مسدود است و از مسافران خواسته به استان‌های شمالی سفر نکنند.
ارسال نظر