تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

تفاوت پولدارها و کسب و کارهای نوپا در تبلیغات

محمد جواد آذری جهرمی وزیرارتباطات درمورد نحوه نامناسب تبلیغات کسب وکارهای نوپا و خانگی توییت کرد و معتقد است آنها به پیامک های تبلیغاتی مراجعه می کنند که نتیجه ای جز مزاحمت ندارد .

اقتصاد۲۴ – آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: پولدارها از صداوسیما و داراها از تبلیغات شهری استفاده می کنند اما کسب وکارهای نوپا و خانگی چه کنند؟  گاهی به پیامک های تبلیغاتی رجوع می کنند که نتیجه ای جز مزاحمت ندارد متاسفانه این مشاغل با ظرفیت دیجیتال مارکتینگ آشنا نیستند dm Day # فرصتی برای جذب آنهاست منتظر راه حل های شما هستیم.

ارسال نظر