تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
در آغاز معاملات روز دوشنبه بازار سهام؛

بورس با ورود مجدد به کانال ۵۰۰ هزار واحدی سبزپوش شد

در آغاز معاملات روز دوشنبه بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۶ هزار واحدی مجددا وارد ابرکانال ۵۰۰ هزارواحدی وارد شد تا به روند نزولی اخیر خود پایان دهد.
اقتصاد۲۴- در آغاز معاملات روز دوشنبه، شاخص کل با رشدی ۶ هزار واحدی به روند نزولی چند روز اخیر خود پایان داد تا مجددا به کانال ۵۰۰ هزار واحدی وارد شود.
 

در جریان ۴۰ دقیقه نخست معاملات امروز، ۲۶۰ نماد در محدوده مثبت و ۵۰ نماد در محدوده منفی معامله می‌شوند و نماد‌های بسیاری با صف خرید همراه هستند. فشار عرضه روز‌های گذشته باعث شده بود که بسیاری از سهامداران نگران تداوم روند نزولی بازار سهام باشند. این در حالی است که همانند روز گذشته، بروز مشکل در هسته معاملاتی، معاملات فرابورس را با اختلال مواجه کرده است.
 


در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فملی، فولاد و شپنا به ترتیب با ۸۹۳، ۴۹۴ و ۳۵۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت و نماد حکشتی نیز با ۳۳۳ واحد، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند.

در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات بورس، بیش از ۱۸۰ هزار معامله انجام شده که در جریان آن، بیش از یک میلیون و ۱۳۰ هزار سهم با ارزشی بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است.

بازار سهام در حالی معاملات روز دوشنبه را آغاز کرده که شاخص کل بورس تهران از ابتدای سال اخیر تاکنون بیش از ۱۸۰ درصد بازدهی را به ثبت رسانده است.
منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر