تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
در جریان معاملات ابتدایی امروز؛

شروع سبز بورس در آخرین روز معاملاتی سال ۹۸

در آخرین روز معاملاتی سال ۹۸، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۳۰۰۰ واحدی کار خود را آغاز کرد تا مجددا به کانال ۵۰۵ هزار واحدی بازگردد.
اقتصاد۲۴- در جریان معاملات اول وقت بورس تهران در روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی ۳ هزار واحدی به کانال ۵۰۵ هزار واحدی صعود کرد تا به نظر برسد بازار سهام سال را با سبزپوشی به پایان برساند.
 

در جریان معاملات ابتدایی امروز، سه نماد پاکشو، حکشتی و رمپنا به ترتیب با ۱۹۲، ۱۸۳ و ۱۷۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت و نماد بورس نیز با ۱۸۱ واحد منفی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.
 

در جریان ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس، بیش از ۱۰۰ هزار معامله انجام شد که در آن بیش از ۵۰۰ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۴٫۵ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. با وجود مثبت بودن بازار تعداد نماد‌هایی که در محدوده منفی معامله می‌شوند همچنان بیشتر از نماد‌های سبزپوش بازار است، اما رفته رفته به نظر می‌رسد کلیت بازار به سمت سبزپوشی در حرکت باشد.

در جریان معاملات اول وقت امروز، نماد غگل با بیش از ۱۳۰ میلیون معامله، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده و پس از آن نماد‌های وپاسار و وملل قرار دارند. از نظر ارزش نیز نماد‌های غگل و قرن بیش از هر نماد دیگری معامله شده‌اند.

بازار سهام تهران در حالی آخرین روز معاملاتی سال ۹۸ را آغاز کرده که در یکسال اخیر شاخص کل بیش از ۱۸۰ درصد بازدهی داشته است و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این روند صعودی شاخص دستکم تا پایان بهار ادامه داشته باشد.
منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر