اقتصاد۲۴ - فولکسواگن گلف یکی از محبوبترین محصولات در میان شرکتهای تیونینگ خودرو به شمار میرود، بنابراین جای تعجب ندارد که نسل هشتم همتوجه فعالان بازار خدمات پس از فروش خودرو را به خود جلب کند.
بیشتر بخوانید:آئودی R۸ با تیونینگ هنسی و قدرت ۹۱۲ اسببخار معرفی شد
بیشتر بخوانید:آئودی R۸ با تیونینگ هنسی و قدرت ۹۱۲ اسببخار معرفی شد
گلف در بخش محصولات کامپکت از نظر طراحی بیرونی، چندان جذاب و هیجانانگیر نیست؛ بنابراین برخی افراد مشتاق هستند ببینند که هنر تیونینگ، چه تغییرات سفارشی میتواند در هاچبک بسیار محبوب خانواده ولفسبورگ ایجاد کند.
ما قبلا نسخهای سفارشی از خودرو فولکسواگن گلف ۸ فرست ادیشن را دیدهایم که روی رینگهای ۲۰ اینچی ABT سوار میشود، اما JMS بیشازپیش روی چنین موارد بصری کار کرده است. این خودرو با الهام از نسخه GTI، در تلاش است تا به لطف بهرهگیری از تزئینات قرمز رنگ در ترکیب با لبه برجسته اسپویلر جلو، ظاهر اسپرتتری داشته باشد که سپر جلو را تقریبا ۳ سانتیمتر درازتر میکند. قطعات الحاقی در طرفین این خودرو فولکس واگن با دامنههای بزرگ تکمیل میشوند تا خودرو مشخصات تهاجمیتری داشته باشد.
اولین چیزی که بینندگان با حرکت به عقب خودرو متوجه خواهند شد، دیفیوزر سفارشی است که ما را به یاد فولکسواگن گلف GTI TCR از نسل قبلی این هاچبک میاندازد. JMS میگوید این دیفیوزر بدون بریدگی به مشتریان فروخته میشود که ممکن است خیلی ایده خوبی بهنظر نرسد. با این حال، تیونر آمریکایی توضیح میدهد که چنین تصمیمی را گرفته است تا خریداران بتوانند باتوجه به اگزوز سفارشی ترجیحی، برای خرید خروجی اگزوز تکی یا دوگانه تصمیم بگیرند. در این مورد خاص، فولکسواگن گلف با اگزوز دوگانه همراهبا خروجیهای بیضوی شبیه به آئودی RS۳ عرضه میشود.
ما قبلا نسخهای سفارشی از خودرو فولکسواگن گلف ۸ فرست ادیشن را دیدهایم که روی رینگهای ۲۰ اینچی ABT سوار میشود، اما JMS بیشازپیش روی چنین موارد بصری کار کرده است. این خودرو با الهام از نسخه GTI، در تلاش است تا به لطف بهرهگیری از تزئینات قرمز رنگ در ترکیب با لبه برجسته اسپویلر جلو، ظاهر اسپرتتری داشته باشد که سپر جلو را تقریبا ۳ سانتیمتر درازتر میکند. قطعات الحاقی در طرفین این خودرو فولکس واگن با دامنههای بزرگ تکمیل میشوند تا خودرو مشخصات تهاجمیتری داشته باشد.
اولین چیزی که بینندگان با حرکت به عقب خودرو متوجه خواهند شد، دیفیوزر سفارشی است که ما را به یاد فولکسواگن گلف GTI TCR از نسل قبلی این هاچبک میاندازد. JMS میگوید این دیفیوزر بدون بریدگی به مشتریان فروخته میشود که ممکن است خیلی ایده خوبی بهنظر نرسد. با این حال، تیونر آمریکایی توضیح میدهد که چنین تصمیمی را گرفته است تا خریداران بتوانند باتوجه به اگزوز سفارشی ترجیحی، برای خرید خروجی اگزوز تکی یا دوگانه تصمیم بگیرند. در این مورد خاص، فولکسواگن گلف با اگزوز دوگانه همراهبا خروجیهای بیضوی شبیه به آئودی RS۳ عرضه میشود.
JMS همچنین رینگهای استاندارد فولکسواگن را برای مجموعه ۱۹ اینچی با مهرههای قرمز رنگ برجسته و لاستیکهای ۲۲۵/۳۵ جابهجا کرد. شاید بهنظر برسد که رینگهای آلیاژی سفارشی به سختی در تغاری گلگیر قرار گرفتهاند؛ زیرا گلف به منظور کاهش ارتفاع سواری و برای تأثیر بصری بیشتر، از تعلیق کویلاور ساخت KW بهره میبرد.
کیت طراحی ظاهری یادشده قرار است در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود و بهروزرسانیهای جدیدتری در این زمینه انجام میشود، زیرا JMS میگوید هماکنون روی تغییرات پیشرانه و سیستم اگزوز جدید کار میکند.
منبع: زومیت