تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

استفاده سامسونگ از شیشه فوق نازک در نمایشگر گلکسی فولد ۲

سامسونگ بهمن ماه سال قبل از اولین گوشی تاشو دنیا با شیشه فوق العاده نازک (UTG) رونمایی کرد و شایعاتی در مورد استفاده از این شیشه در گلکسی فولد ۲ به گوش می‌رسید. طبق گزارشات، کمپانی کره‌ای در مورد استفاده از شیشه فوق العاده نازک یا پلاستیک در نمایشگر این محصول بر سر دوراهی قرار گرفته است.
 
اقتصاد۲۴-سامسونگ قصد دارد از شیشه فوق العاده نازک برای محافظت از نمایشگر گلکسی فولد ۲ استفاده کند و در صورتی که مشکلی در آن مشاهده شد، از پلی آمید شفاف استفاده کند.
بیشتر بخوانید:بررسی کوتاه نیسان ماکسیما ۲۰۲۰؛ جذاب، سریع و کم فروش
به کارگیری شیشه فوق العاده نازک وزن گوشی را بالا می‌برد و سامسونگ به طور فعالانه به دنبال جلوگیری از این مورد است. همچنین گفته می‌شود شیشه فوق العاده نازک نمایشگر را شکننده‌تر می‌کند.

سامسونگ تولید انبوه گلکسی فولد ۲ را از اواسط ماه آینده آغاز خواهد کرد و از آن در ماه اوت و همزمان با گلکسی زد فلیپ ۵G و گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می‌کند. این گوشی از نمایشگر ۸ اینچی یا ۷.۷ اینچی Infinity O بهره‌مند است که نسبت به نمایشگر ۷.۳ اینچی گلکسی فولد بزرگ‌تر شده است.


تا پیش از این شایعه شده بود گلکسی فولد ۲ با قلم اس پن روانه بازار می‌شود، ولی گزارشات جدید حاکی از آنند که این گوشی با قلم استایلوس به دست خریدار نمی‌رسد.

بر اساس شایعات و گزارشاتی که به تازگی منتشر شده اند، گلکسی فولد ۲ احتمالاً نمایشگر خارجی بزرگ‌تر با ناچ U شکل خواهد داشت و با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، اندروید ۱۰، پشتیبانی از شبکه ۵G و دوربین چهارگانه با ماژولی مشابه با گلکسی اس ۲۰ اولترا، به بازار عرضه خواهد شد. احتمال عرضه مدل ۴G با قیمت پایین‌تر نیز وجود دارد.
 
 
منبع: دیجیاتو
ارسال نظر