تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
استاندار خوزستان:

آزمایشگاه ویروس شناسی مولکولی دانشکده علوم پزشکی آبادان از استاندارهای لازم برخوردار است

استاندار خوزستان گفت: آزمایشگاه ویروس شناسی مولکولی دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن مجهز بودن از استانداردهای لازم نیز، برخوردار است.
 
اقتصاد۲۴ - سرانجام آزمایشگاه ویروس شناسی مولکولی آبادان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با همراهی فرمانداران شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و معاون فرهنگی این سازمان، به بهره برداری رسید.

در این مراسم شریعتی آزمایشگاه ویروس شناسی دانشکده علوم پزشکی آبادان را مجهز و استاندار دانست و افزود: این آزمایشگاه چهارمین آزمایشگاه تشخیص مولکولی پس از افتتاح دو آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول است که امروز به بهره برداری رسید.
بیشتربخوانید: آزمایشگاه مولکولی در منطقه آزاد اروند به بهره برداری می رسد
وی با اشاره به اینکه بعد از این نمونه آزمایش‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در این آزمایشگاه انجام خواهد شد، اظهار داشت: با افتتاح این آزمایشگاه قطعا بیماریابی استان تقویت و بیشتر خواهد شد چرا که دستگاه راه اندازی شده در این آزمایشگاه در هر شیفت می‌تواند ۹۶ آزمایش را انجام دهد.

گفتنی است آزمایشگاه مذکور که توسط دانشکده علوم پزشکی و سازمان منطقه آزاد اروند بصورت مشارکتی به بهره برداری رسید، گام مثبتی در جهت تشخیص هرچه سریع‌تر بیماران مبتلا به کویید ۱۹ است.
ارسال نظر