تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
شاخص کل قصد توقف ندارد؛

بورس سه‌شنبه را چگونه آغاز کرد؟

در آغاز معاملات بورس روز سه‌شنبه شاخص کل با ۱۶ هزار واحد افزایش وارد کانال ۸۳۷ هزارتایی شد. گروه‌های بانکی، خودرویی و فلزات اساسی پیشتاز امروز بازار هستند.
اقتصاد۲۴- در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۱۶ هزار واحدی وارد کانال ۸۳۷ هزارتایی شد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.
 

در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات بورس روز سه‌شنبه، سه نماد فارس، فولاد و کچاد به ترتیب با ۲۱۸۳، ۲۱۸۳ و ۹۶۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین در معاملات فرابورس نیز سه نماد میدکو، ذوب و صبا تاثیرگذارترین نماد‌ها بودند.
 

در جریان معاملات اول وقت امروز، بیش از ۳۰۰ هزار معامله انجام شد که طی آن دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم با ارزشی حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. ارزش معاملات فرابورس نیز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال بود.

در این میان اکثر نماد‌ها در گروه‌های صنعتی در محدوده مثبت و حتی نزدیک به صف خرید معامله می‌شوند که نشان از اقبال معامله‌گران به بازار سرمایه دارد. وپارس، خگستر و ذوب نیز به ترتیب در گروه‌های بانکی، خودرویی و فلزات اساسی بیشترین معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

بازار در حالی معاملات خود را آغاز کرده که از امروز تنها نماد شستا خارج از ساعت عادی بورس معامله می‌شود و معاملات نماد‌های شگویا و صبا نیز به حالت عادی خود بازگشته است.
منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر