تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

تعمیرات ساید بای ساید بوش و جنرال الکتریک

بوش و جنرال الکتریک دو برند قدرتمند و پرطرفدار تولید کننده لوازم خانگی در دنیا هستند. ساید بای ساید های این دو برند بسیار کیفیت و کارایی بالایی دارد.

اقتصاد۲۴- بوش و جنرال الکتریک دو برند قدرتمند و پرطرفدار تولید کننده لوازم خانگی در دنیا هستند. ساید بای ساید های این دو برند بسیار کیفیت و کارایی بالایی دارد. در دنیا انتخاب اول خیلی از خریداران ساید بای ساید این دو برند هستند. اما همانقدر که با کفیت تولید شده اند باید در زمان خرابی و اشکال هم با کیفیت تعمیر گردند. اگر از قطعات غیر اصل و اورجینال در تعمیر آن ها استفاده گردد قطعا به زودی خراب خواهند شد و در قطعات دیگر هم اشکال ایجاد می کنند. با گلد سرویس همراه باشید تا بهترین نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش و جنرال الکتریک را بشناسید.

ساید بای ساید جنرال الکتریک

پس از بیست سال تولیدات لوازم خانگی متعدد و با کیفیت بالا به وسیله شرکت جنرال الکتریک، این کمپانی در سال ۱۹۶۹ برای اولین بار ساید بای ساید خودش را که دارای یخ ساز و آب سردکن بود را رونمایی و روانه بازار کرد. پس گذشت سالیان زیاد، این کمپانی اقدام به تولید یخچال های مختلفی کرده است. اگر شما یکی از این ساید بای ساید ها را دارید که دچار مشکل شده، اصلاً جای نگرانی نیست؛ چراکه گلد سرویس به عنوان تعمیرگاه مرکزی نمایندگی رسمی و مجاز  تعمیرات ساید جنرال الکتریک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. متخصصین ما در این نمایندگی با سابقه ای بیش از 12 سال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

تعمیرات ساید جنرال الکتریک در تهران

قبل از اینکه تعمیرکاران و تکنسین های شرکت برای شما اعزام شوند، در صورتی که موتور ساید جنرال شما دچار مشکل شده است و به درستی کار نمی کند، حتماً آن را از برق خراج کنید. در صورتی که یخ ساز و یا موارد دیگر در یخچال ساید جنرال شما خراب شده باشد، نیازی به کشیدن ساید از برق نیست و این مورد تنها برای تعمیر موتور ساید جنرال الکتریک است.

ویژگی های تعمیرگاه تعمیر ساید جنرال الکتریک در تهران

کلیه کارشناسان گلد سرویس به صورت رسمی استخدام و جذب شده اند و تمامی دوره های تخصصی مربوط به تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک را از شرکت اصلی دیده اند و دارای تاییدیه از خود این کمپانی می باشند. همچنین این متخصصین، دارای سابقه کار حرفه ای طولانی هستند و شما می توانید با خیالی راحت تعمیر سایدتان را به دست این تعمیرکاران بسپارید و هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

دومین ویژگی نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک نسبت به سایر نمایندگی های متفرقه دیگر، این است که ما به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز های هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. حتی در ایام تعطیلات نیز می توانید با شماره های موجود در وبسایت گلد سرویس تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه به محل مورد نظر اعزام شوند و مشکل ساید بای ساید شما را برطرف نمایند.

سومین ویژگی نیز این است که ما در چهار منطقه شمال، جنوب، شرق و غرب تهران دارای شعبه های مختلف هستیم. پس کارشناس مربوطه از نردیک ترین نمایندگی برای شما اعزام خواهد شد. همچنین تعمیرات را در محا سکونت شما در هر زمانی که بخواهید انجام خواهد داد.

یخچال ساید بای ساید بوش

یخپال های ساید بای ساید بوش جزو بهترین محصولات لوازم خانگی این کمپانی هستند. فناوری های به کار رفته در این ساید بای ساید ها نیز بسیار پیچیده هستند، به همین دلیل، در صورت خرابی هر یک از قطعه های این ساید بای ساید، نیاز به سرویسکاران و تعمیرکاران خبره و متخصص یخچال ساید می باشد. زیرا در صورتی که عیب ساید بای ساید به درستی برطرف نشود، می تواند هزینه های سنگینی برای نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش در تهران برای شما داشته باشد. اگر ساید بای ساید بوش شما نیز دچار مشکل شده است نگران نباشید، چراکه برای رفع این مشکل تنها کافیست با شماره های موجود در سایت گلد تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکاران ما در نمایندگی بوش در تهران شما را راهنمایی نمایند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش در تهران

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش فقط مخصوص شهر تهران می باشد و کلیه خدمات موجود در سایت، مخصوص مشتریان حاضر در این شهر است.

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش

اگر ساید  خود را از فروشگاه های معتبر و یا نمایندگی فروش بوش خریده اید، همراه با محصول برای شما یک کارت گارانتی در نظر گرفته می شود که می توانید برای مدت مشخصی از خدمات سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات ساید بوش به صورت رایگان استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که این گارانتی، تنها زمانی دارای اعتبار است که آن را از فروشگاه های معتبر برای خدمات پس از فروش نمایندگی گرفته باشید. اگر گارانتی داده شده مخصوص فروشگاه و یا مغازه دار باشد در این حالت در صورتی که تعمیر یخچال ساید برای شما انجام شود مبلغ تعمیر و سرویس ساید نیز از شما دریافت خواهد شد.

گلد سرویس به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات ساید بای ساید بوش و تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک و با به کار گیری برترین تعمیرکاران این حوزه افتخار خدمت رسانی 24 ساعته به شما عزیزان را دارد. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید وارد وبسایت نمایندگی گلد سرویس شوید و از طریق منوی سایت وارد نمایندگی مربوطه شوید. پس از تماس با نمایندگی، تعمیرکار مربوطه در کوتاه ترین زمان به منزلتان مراجعه کرده و ساید بای سایدتان را تعمیر خواهد کرد.

ارسال نظر