تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

لیپی: سه گل به ایران هدیه دادیم

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین با بیان اینکه شاگردانش سه گل به ایران هدیه دادند، گفت: در دیدار با تیم های بزرگ، هر اشتباه تاوان سنگینی دارد.

اقتصاد24- «مارچلو لیپی» پس از شکست سه بر صفر مقابل ایران و حذف از جام ملت های آسیا، اظهار داشت: از عملکرد تیم خود در این دوره از رقابت ها رضایت دارم و خوشبختانه توانستیم تا یک چهارم نهایی پیش روی کنیم.

وی ادامه داد: امروز خیلی ها انتظار شکست ما را داشتند و این نتیجه را پیش بینی کرده بودند. اشتباهات فردی به تیم ما آسیب جدی زد و هر سه گل ایران به این صورت وارد دروازه ما شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: در مقابل تیم های قدرتمندی چون ایران اشتباهات اینگونه مرگبار است و ما سه گل را به آنها هدیه کردیم.

وی خطاب به هواداران تیم ملی چین، اظهار داشت: به خوبی می دانم این سه اشتباه مرگبار چقدر شما را ناراحت کرده است و باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال چین تصریح کرد: امیدوارم روش بهتری را برای آینده فوتبال چین در پیش بگیریم تا بتوانیم به موفقیت های بزرگ برسیم.

لیپی گفت: اشتباهات تیم ما بسیار بد بود و بار دیگر از هواداران خوب تیم ملی چین عذرخواهی می کنم.

سرمربی چین به دلیل گرفتگی صدای خود از خبرنگاران خواست دیگر سئوالی از او نپرسند. خبرنگاران چینی نیز سرمربی ایتالیایی و پرافتخار خود را به شدت تشویق کردند.
ارسال نظر