تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مصوبه دستمزد کارگران این هفته بررسی می‌شود

تازه‌ترین حرفهایی که از زبان رئیس سازمان بازرسی کل کشور منتشر شده حاکی از آن است که به رغم ابلاغ مصوبه دستمزدهای سال ۹۹ هنوز احتمال بازبینی و اصلاح آن وجود دارد؛ از قرار معلوم شورای عالی کار در هفته جاری جلسه‌ای را با همین موضوع خواهند داشت.

اقتصاد۲۴- تازه‌ترین حرفهایی که از زبان رئیس سازمان بازرسی کل کشور منتشر شده حاکی از آن است که به رغم ابلاغ مصوبه دستمزدهای سال ۹۹ هنوز احتمال بازبینی و اصلاح آن وجود دارد؛ از قرار معلوم شورای عالی کار در هفته جاری جلسه‌ای را با همین موضوع خواهند داشت.
 
حجت‎الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخشی از گفتگویش با تسنیم با اشاره به پیگیری‌های این سازمان درباره مطالبه افزایش دستمزد کارگران در سال ۹۹ گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته و گفتگو با وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مقرر شد شورای‌عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه و موضوع افزایش حداقل دستمزد کارگران و افزایش حق مسکن آن‌ها در سال جاری را در دستور کار قرار دهد.
 
یادآوری می‌شود که در جریان مذاکرات مزدی سال ۹۹، اعضای شورای عالی کار به سختی برسر میزان افزایش دستمزدهای کارگران به توافق رسیدند و به طوری که بخشی از این مذاکرات برای اولین بار در سال جدید دنبال شد و در نهایت گروه کارگری از امضا این مصوبه خودداری کردند.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
الیگودرز
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
با این حقوق کم نمیشه زندگی کرد
یحیی تاجیکی
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
تو را خدا یک قدم خیری در این ماه پر خیر و برکت رمضان برای خانواده کارگری بردارید، یک میلیون اختلاف حقوقی کارگران با کارمندان در یک کشوری اسلامی خیلی سخت هست اینجور حق الناس رعایت می‌شود،
ارسال نظر