تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
عضو هیئت رئیسه مجلس:

8 هزار کارگر خودروسازان داخلی را نمایندگان مجلس معرفی کرده‌اند!/ ظلمی که به 80 میلیون ایرانی می‌شود +ویدئو

عضو هیات رئیسه مجلس که مهمان امروز برنامه «حالا خورشید» بود ضمن تاکید بر عدم خروجی مثبت صنعت خودروسازی در کشور، گفت که از محل صرفه‌جویی در محل بنزین می‌توانیم 55 هزار کارگر شاغل در این بخش را راهی خانه‌هایشان کرده و حقوق آنها را حتی 12 برابر افزایش دهیم.

اقتصاد24- این روزها افزایش قیمت خودروهای داخلی داد همه را درآورده و بسیاری را شاکی کرده است؛ چرا که نه آپشنی به این خودروها اضافه شده و نه مشکل ایمنی و مسائل زیست محیطی آن رفع شده است. در عین حال نیز دولت 15 هزار میلیارد تومان به دو شرکت ایران خودرو و سایپا کمک کرده که همین مسئله انتقادات فراوانی را بر جای گذاشته است.

امروز نیز احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس مهمان برنامه «حالا خورشید» در شبکه سه سیما بود و جفایی که خودروسازی داخلی به 80 میلیون ایرانی روا داشته‌اند را قدری باز کرده است.

وی همچنین در بخشی از این گفت‌وگو از رانت‌های مختلف در شرکت‌های خودروسازی انتقاد کرد و گفت: یک نماینده ٣٠٠ کارگر به ایران خودرو معرفی کرده است! همچنین 8 هزار نفر از کارگران خودروسازی را نمایندگان مجلس معرفی کرده ‌اند.

امیرآبادی فراهانی در بخشی از این برنامه گفت که از محل صرفه‌جویی در محل بنزین می‌توانیم 55 هزار کارگر شاغل در این بخش را راهی خانه‌هایشان کرده و حقوق آنها را حتی 12 برابر افزایش دهیم.

البته این نماینده مجلس به این مسئله نیز اشاره کرد که این حرف او به منزله تعطیلی خودروسازی در ایران و وابستگی کامل به خارج نیست بلکه خودروسازان داخلی باید به سمت ورود تکنولوژی‌های روز و استفاده از آن در خودروها حرکت کنند تا رضایتمندی بیشتر مردم را کسب کنند.

رشیدپور نیز در بخشی از این برنامه به کمک 15 هزار میلیارد تومانی دولت با اشاره به خودروسازان اشاره کرد و گفت: تا زمانی که بودجه خودروساز را دولت بدهد، همین آش و همین کاسه است!

بخشی از این برنامه را در ویدئوی ذیل مشاهده می‌کنید:

 

{$sepehr_old_video_6743}
ارسال نظر