تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر کل کانون کارگزاران اظهار کرد؛

جزئیاتی از نحوه فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها

بر اساس اعلام دبیرکل کانون کارگزاران، دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سایت کارگزاری تا سقف ۳۰ درصد از سهام خود را به فروش برسانند.
اقتصاد۲۴- بر اساس اعلام میرصانعی دبیر کل کانون کارگزاران، دارندگان سهام عدالت با مراجعه به سایت کارگزاری و واردکردن کدملی و شماره همراه ثبت شده در سایت خصوصی‌سازی می‌توانند وارد قسمت سهام عدالت شوند و در این بخش سبد سهام خود را مشاهده کرده و تا سقف ۳۰ درصد از ارزش کل سبد را برای فروش انتخاب کنند.

سپس کارگزاری پس از گرفتن کلیه سفارش‌های فروش مالکان سهام عدالت به قیمت بازار، تا ساعت ۱۴ آن روز این سفارش‌ها را به سپرده‌گذاری مرکزی ارسال می‌کند. سپرده‌گذاری مرکزی نیز تا پایان روز به اندازه سفارش‌های ارسال هر کارگزار را در کد اختصاصی آن شرکت ایجاد می‌کند و سپس کارگزار در روز کاری بعد از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه تا ۱۴ سفارشات را در هر نماد به قیمت پایانی همان روز وارد سامانه می‌کند و اهالی بازار می‌توانند به قیمت پایانی آن روز، سهام مورد نظر را خریداری کنند.

این در حالی است که مالکانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند از امروز می‌توانند ۳۰ درصد از سهام خود را از طریق بورس یا مراجعه به بانک‌ها بفروشند، ۳۰ درصد سهام برای سهامدارانی که برگه‌های یک میلیون تومانی دارند معادل چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
منبع: تجارت نیوز
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
میلاد
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
چراااا اینقدر دروغ میگین آخه؟؟؟؟خجالت بکشین
من الان تو کارگذاریم هر چی نگاه میکنم هیچ کوفتی نمیبینم
همش دروغ دروغ
ارسال نظر