تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
ازسوی مقیمی؛

جزئیات پیش فروش تابستانه ایران خودرو اعلام شد

فرشاد مقیمی بیان کرد: در تابستان نیز تعدادی از محصولات خود را برای فروش به صورت پیش فروش عرضه خواهیم کرد. زمان آن به محض اینکه در کمیته خودرو مصوب شود اعلام عمومی خواهد شد.
اقتصاد۲۴ - مدیرعامل ایران‌خودرو ادامه داد: برنامه ریزی شده که ایران‌خودرو برای تابستان مشارکت در تولید، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده داشته باشد که زمان آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مقیمی اضافه کرد: هنوز تعداد خودرو‌ها برای پیش فروش مشخص نیست و باید در کمیته خودرو تصمیم گیری می‌شود، اما بر اساس ظرفیت و میزان تولید، بیش از تعداد پیش فروش قبلی است.

بیشتربخوانید: فرمانروای سرکوب قیمت خودرو کیست؟

او در خصوص تحویل فروش فوق العاده ۱۵ هزار دستگاه خودرو، اظهار کرد: خودرو‌ها قطعا در زمان ۳ ماهه تعیین شده تحویل داده می‌شود همچنان که تا به امروز حدود ۵ هزار خودرو از ۱۵ هزار خودرو تحویل داده شده است.

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به اینکه چند درصد قطعات خودرو‌های این شرکت داخلی و وارداتی است، گفت: در هر خودرو، میزان وارداتی و داخلی بودن قطعات متفاوت است. اما به طور کلی هر محصول، وابستگی کمی به خارج کشور دارد، اما وابستگی به اندازه‌ای نیست که تولید ما را دچار مشکل کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
علی
مرتضی
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چرا تموم نمیشید؟ چراااااا؟؟
ناشناس
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
سلام‌ خسته‌ نباشید‌ به‌ تمام‌ کارکنان‌ ایران خودرو‌ لطفا‌ خواهش‌ میکنم‌ به‌ نمایندگی ‌بفرمایید‌ که‌‌ در‌ زمان‌ ثبت‌نام‌‌ در‌ آنجا‌ مارو‌ ثبت‌ نام بفرمایند‌‌ افراد‌ آشنا‌‌ را‌ ثبت‌نام‌ میکنند ‌ولی‌ به‌ غریبه‌ها‌ میگن‌ در‌ مکان‌ ثبت‌نام‌ انجام‌ نمی‌شود‌. به‌خدا‌ از‌ دست‌ اینا‌ به‌ زار‌ امدیم
وحید
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
سلام/معیار تحویل 5000 هزار تا چیه؟چرا ماله منو ندادن؟
LK
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
سلام و خسته نباشید به همه پرسنل ایران خودرو من کارمند دولت هستم تا حالا هیچوقت خودرو نداشتم هیچ پلاکی هم به نامم نبوده امسال تصمیم داشتم که 206 تیپ 5 بگیرم که یه دفعه شد این اوضاع نابسامان و گرانی قیمت خودرو توی قرعه کشی فروش فوق العاده هم ثبت نام کردم برنده نشدم با اینکه واقعا برای رفتن به محل کارم به خودرو نیاز دارم به نظرم این قرعه کشی ها همش دروغه ،من دیگه هرگز صاحب خودرو نمیشم
امیر
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
سلام .واقعا من فکر نمیکردم با وضع بازار خودرو صاحب خودرو بشم .در قرعه کشی برنده شدم .خداخیرتون بده ممنونم...
ارسال نظر