تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
مسرور در گفتگو با اقتصاد۲۴:

منطقه آزاد انزلی کانون توجه گردشگران ارمنی، روسی و عراقی شده است/ افزایش استقبال مردم از خانه‌های بوم‌گردی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از توجه ویژه گردشگران ارمنی، روسی و عراق به این منطقه خبر داد و گفت: آمار ورودی گردشگران خارجی به منطقه آزاد انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

اقتصاد۲۴ - منطقه آزاد انزلی مدتی است که میزبان تورگردانان از کشورهای مختلف نظیر کشورهای حاشیه دریای خزر و حتی عراق شده است به گونه‌ای که با هدف جذب گردشگر خارجی و معرفی ظرفیت ها و زیر ساخت های گردشگری، منطقه آزاد انزلی این روزها کانون توجه گردشگران شده است.

رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در گفتگو با اقتصاد24 در این باره گفت: در 10 ماه نخست سال جاری دو هزار و 647 گردشگر خارجی وارد منطقه آزاد انزلی شده و از ظرفیت های گردشگری، تجاری و اقتصادی ایجاد شده بهره مند شده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیانگر افزایش 23 درصدی جذب گردشگر خارجی است.

مسرور افزود: منطقه آزاد انزلی به دلیل همجواری با شهرهای بندر انزلی، رشت و آستانه اشرفیه و قرار گرفتن در استان گیلان به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته شده است لذا علاقه به منابع طبیعی این منطقه، عاملی برای حضور گردشگران خارجی از کشورهای ارمنستان، آذربایجان، روسیه و عراق در این منطقه شده است.


مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بیان کرد: خانه های بوم گردی در این منطقه با اقبال زیادی در سال های اخیر مواجه شده است و پروژه های دیگری مانند آکواریوم باغ خزندگان کشور، احداث بزرگترین مارینای شمال کشور، ایجاد مرکز تفریحات دریایی، مجموعه ورزش های ساحلی، طرح های بوم گردی، احداث مراکز اقامتی و تفریحی و اجرای جشنواره های آبی و سنتی، گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به این منطقه کشانده است.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
منطقه آزاد انزلی کانون توجه گردشگران ارمنی، روسی و عراقی شده است!!
اقاي مدير عامل/ اين اتفاق ميمون نيست.
آنها نه براي خير بلكه براي تاراج روي آورده اند!!!
ارسال نظر