تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۹

عکس/ تبریک تولد نیکول کیدمن برای خواهرش

نیکول کیدمن با انتشار این تصاویر تولد خواهرش را تبریک گفت.
اقتصاد۲۴ - نیکول ماری کیدمن (به انگلیسی: Nicole Mary Kidman)، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ (سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته‌است.

زندگی نامه نیکول کیدمن

پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده‌است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد. پدرش «آنتونی» (به انگلیسی: Dr. Antony David Kidman) متخصص شیمی بالینی بود و مادرش "جانل آن (به انگلیسی: Janelle Ann) آموزشیار پرستار بود.

ببینید: «امین زندگانی» و فعالیت جدید کرونایی!

در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آن‌ها به واشنگتن دی. سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد
او تاکنون دو بار ازدواج کرده نخست با تام کروز (به انگلیسی: Tom Cruise) در سال ۱۹۹۰ بود آن‌ها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد. دومین ازدواج وی با کیث اربن (به انگلیسی: Keith Urban) در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است.
ارسال نظر