تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹

طلای جهانی ۱۹۸۰ دلار را لمس کرد

طلا در معاملات امروز به علت کاهش ارزش دلار جهش ۴۰ دلاری را تجربه کرد و به ۱۹۸۰ دلار رسید، اما در ادامه با برداشت سود و فروش به ۱۹۳۶.۷۵ دلار در هر اونس رسید.
 
اقتصاد۲۴ - به نقل از رویترز، قیمت طلا پیش از اینکه به علت برداشت سود و فروش، کاهش قیمت را ثبت کند، در ابتدای معاملات امروز رکود جدید ثبت کرده بود.

قیمت طلا در ابتدا ۴۰ دلار افزایش یافت و به ۱۹۸۰ دلار رسید، اما اکنون با ۸.۸۰ دلار کاهش نسبت به دیروز ۱۹۳۳.۴۴ دلار در هر اونس فروخته شده است.

طلا طی کمی بیش از یک هفته گذشته، بیش از ۱۲۵ دلار افزایش قیمت داشته، زیرا سرمایه‌گذاران معتقدند که فدرال رزرو بر سیاست‌های پولی انبساطی خود را در نشست این هفته تاکید می‌کند. به نوشته این گزارش، تنها کاری نشست فدرال رزرو در این هفته انجام خواهد داد، می‌تواند تعین نرخ تورم و رساندن ان به بالای ۲ درصد خواهد بود.

این امید وجود دارد که بسته محرک‌های اقتصادی در آمریکا تصویب شود. جمهوری خواهان سنا در تلاشند تا جزئیات یک بسته یک تا ۱.۵ تریلیون دلاری کرونایی را پیش از زمان منقضی شدن مزیت‌های بیکاری در روز جمعه تکمیل کنند.
بیشتر بخوانید: آخرین قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه شنبه ۷ مرداد ۹۹ +جدول

این طرح می‌تواند مزیت‌های بیکاری را ۲۰۰ تا ۶۰۰ دلار کاهش دهد که خود فشاری بردرامد‌های خانوار‌هایی خواهد بود که شغل خود را از دست داده اند.

بیش از ۳۰ میلیون امریکایی بیکار شده اند و ایالت‌ها در حال تشدید دوباره محدودیت‌ها هستند. روندی که از ارزش دلار کم کرده است.
 
منبع: فارس
ارسال نظر