وی ضمن قدردانی از همکاری تمامی واحدها اذعان داشت: دریافت این دو گواهینامه گام مهمی در جهت حرکت این شرکت بهسوی مشتریمداری در عرصههای بازرگانی و تجاری است و امکان رسیدگی به بازخوردهای مربوطه را بهصورت مطلوب فراهم میسازد.
وی خاطرنشان کرد: استاندارد ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد در فرایند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمانها اعم از تجاری، غیرتجاری و حتی تجارت الکترونیک است و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ استانداردی است که برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمانها طراحی شده و بهکارگیری این استاندارد از طریق طبقهبندی نیازهای مشتریان باعث حرکت سازمان به سمت مشتریمداری و رضایت مشتریان میشود.
منبع: فولاد مبارکه