تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

بهای طلا و سکه در بازار امروز (پنج‌شنبه) تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشت، در این بازار سکه تمام بهار آزادی به بهای ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد.
 
اقتصاد۲۴ - با وجود ادامه کاهش قیمت انس طلا در بازار جهانی، در بازار طلای و سکه ایران امروز (پنج‌شنبه، ۳۰ مرداد) برای دومین روز پیاپی قیمت‌ها در محدوده روز گذشته خودشان ثابت ماندند و تنها سکه بهار آزادی طرح جدید بود که افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را در معاملات خود نشان داد.

امروز در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار مبادله شد. نیم سکه به بهای پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت دو میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز با ارزش یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شدند.
بیشتر بخوانید: آخرین قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹ + جدول

بازار طلا هم امروز شاهد ثبات محدود قیمت‌ها بود و یک گرم طلای خام ۱۸عیار به ارزش یک میلیون و ۵۱ هزار تومان فروخته و هر مثقال طلا نیز با قیمت چهار میلیون و ۵۵۵ هزار تومان معامله شد.

اما در بازار جهانی، امروز انس طلا برای دومین روز پیاپی شاهد کاهش قابل ملاحظه قیمت بود و به قیمت یک هزار و ۹۳۱ دلار حدود ۶۰ دلار پایین‌تر از بهای روز گذشته، مبادله شد.
 
منبع: ایرنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یلدا
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
خدایا دیگه مرگ مان را بدهد.. ما نه صبحانه داریم نه شام.فقط به زور با پول پلاستیک ضایعات ی که خودم و پسرم جمع آوری میکنیم پول ناهاری بدست میآوریم ‌حالا شما بگویید.ما با این گرانی حتی نمیتوانیم میوه بخریم. فقط پول۲عدد تخم مرغ و۲تا نان از این ظهر به تا ظهر بعدی باید تهیه کنیم.وپول یارانه مان را بابت.اجاره یک اتاق آن هم در روستا.مجبوربم که بدهم
ارسال نظر