تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ایرج عرب:

برانکو برای رسیدن به اهداف بزرگش در پرسپولیس می‌ماند

سرپرست باشگاه پرسپولیس به شایعات پیرامون احتمال سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان یا تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.




اقتصاد24 - ایرج عرب درباره وضع پرسپولیس در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر و بازی مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر همه شرایط برای شروع نیم فصل دوم پرسپولیس مهیا است، بازیکنان در این مدت تمرینات خوبی داشتند و ما امیدواریم همچون سالیان گذشته پایان لیگ برای سرخ پوشان خوشایند باشد.

وی در مورد وضع اعضای هیات مدیره پرسپولیس و طولانی شدن روند معرفی آنها گفت: من فکر می‌کنم تا پایان همین هفته از سوی وزیر ورزش و جوانان احکام اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی خواهند شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص شایعات پیرامون پیشنهاد مربیگری از سوی الاهلی عربستان و یا بازگشت برانکو به تیم ملی گفت: ما یک سال و نیم دیگر با برانکو قرارداد داریم و تاکنون هیچ پیشنهادی نه از سوی فدراسیون فوتبال و نه تیم دیگر به او داده نشده است. البته برانکو مربی حرفه‌ای است و بارها عنوان کرده قصد دارد اهداف بزرگش را در پرسپولیس اجرا کند و ما هم در توانمان همه شرایط را برای رسیدن او به اهدافش فراهم خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در این مدت برانکو هر بازیکنی که مد نظرش بود را برای او جذب کردیم، در یکی از بهترین کمپ‌ها اردو زدیم و تمام تلاش خودمان را برای حضور قدرتمند این تیم در نیم فصل دوم انجام دادیم.

عرب در مورد پایان کار گادوین منشا با پرسپولیس و این شایعه که شرط فسخ با او عدم حضورش در استقلال یا سپاهان بوده است، عنوان کرد: چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد، او می‌تواند به هر تیمی که خواست برود. جدایی منشا به صورت کامل بوده و طبق قانون اجازه آوردن چنین بندهایی را نداریم.

سرپرست پرسپولیس در پایان در مورد احتمال لژیونر شدن علیرضا بیرانوند هم چنین گفت: این مساله صحت ندارد و بیرانوند همچنان به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

منبع: پانا


ارسال نظر