وی با اشاره به تغییرات خودروی رانا پلاس در مقایسه با خودروی مبنا، عنوان کرد: عمده تغییرات صورت گرفته در این خودرو مربوط به تزیینات داخلی است. در این محصول، گرین (دانه بندی) روی داشبورد (طرح دو گرین) و پنل جلو داشبورد تغییر یافته و کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با طرح جدید ارایه خواهد شد، کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید، کلید تنظیمات آیینهها و آیینه برقی، مجموعه دسته دنده و دسته راهنما و دسته برف پاک کن نیز با طرح جدید است.
مدیر پروژه خودروی رانا پلاس افزود: جلو آمپر این خودرو دیجیتال است که قابلیت افزودن لوگوی سیستمهای جدید مانند سیستم پایداری (ESC)، سیستم تنظیم باد تایرها (TPMS) و سیستم فرمان برقی (ESP) و... را دارا است.
قاضوی با بیان اینکه سیستم کروز کنترل بر روی این خودرو نصب شده، تصریح کرد: غربیلک فرمان این خودرو هم دارای کلیدهای کنترل رادیو پخش و هم کروز کنترل است. هم چنین برای جلوگیری از صدای بیشتر، در موتور عایق صداگیر نصب و موکت صندوق عقب و قالپاق دارای طرح جدید است.
وی با تاکید بر اینکه این پروژه در راستای ارتقای کیفیت محصول و جلب رضایت مشتریان تعریف و اجرا شده، اظهار کرد: براساس نظر مشتریان، در خودروی رانا پلاس هم سیستم صوتی و هم بلندگوهای داخل خودرو را تقویت و به آن توییتر افزودیم.
مدیرپروژه خودروی رانا پلاس با اشاره به اینکه آیینههای این خودرو جدید، راهنمادار و هم رنگ بدنه است، اظهار کرد: قطعات تزییناتی بیرون خودرو، دستگیرهها و زههای جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) و جلوپنجره طرح جدید است که موجب زیبایی بیشتر در ظاهر خودرو میشود. طرح چراغها نیز کاملا به روز بوده و صندلیها با روکش جدید اسپرت به همراه ایزوفیکس است.
بیشتر بخوانید: هدفگذاری برای تولید و عرضه یک میلیون دستگاه خودرو تا پایان امسال
وی با اشاره به مشخصات فنی خودروی رانا پلاس اظهار کرد: موتور این محصول TU ۵ و استاندارد آلایندگی آن اروپا پنج است. این خودرو پنج دنده و دارای موتور ۱۶۰۰ با قدرت ۱۰۵ اسب بخار بوده و ترمزهای جلو و عقب آن کاسهای است.
قاضوی گفت: سیستم شش دنده MT و AMT، فرمان برقی و نیز برخورداری از موتور EC ۵ در برنامههای تولید آینده این خودرو قرار دارد که پایان امسال به عنوان نسخه «سطح بالا» (High Level) عرضه خواهد شد.