تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

لیکنز: ریسک بازی دادن ملی‌پوشان را پذیرفتم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش در هفته‌های گذشته تمرینات پرفشاری را انجام داده و این باعث شد تا شاگردانش در مقابل نفت مسجد سلیمان کمی کند باشند.

اقتصاد24 - جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته شانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: امروز پیروزی خوبی کسب کردیم. بازیکنان ملی‌پوش تازه به ما ملحق شدند و بعضی‌ها اعتقاد داشتند که بازی دادن به آن‌ها می‌توانند ریسک باشد اما من این ریسک را قبول کردم‌. ما در هفته‌های گذشته تمرینات پرفشاری را انجام دادیم و این باعث شد تا در شروع مسابقات کمی کند باشیم. اما رفته رفته ریتم بازی را در اختیار گرفتیم.

او ادامه داد: خیلی مهم بود که بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند و احساسی بازی نکنند. چیزی که مهم بود این بود که گل نخوردیم و زدن سه گل برای ما بسیار با ارزش بود. صحبت‌های بین دو نیمه، باعث شد تا بازیکنان بازی هجومی به نمایش بگذارند و این موضوع باعث شد سه گل به ثمر برسانیم.

او درپاسخ به سوالی درباره وضعیت اکبر ایمانی گفت: اکبر ایمانی نیاز به زمان داشت تا در نیمه اول به شرایط خوبی برسد و هماطور که دیدید، در نیمه دوم توانست عملکرد خوبی در نیمه دوم به نمایش بگذارد. ما از امروز آماده بازی با نساجی می‌شویم و شنبه راهی قائمشهر خواهیم شد.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: بازیکنان ما توانستند امروز بازی را کنترل کند و کار اضافی انجام ندهند. عملکرد داوری خیلی خوب بود. یک‌شنبه بازی سختی برابر نساجی داریم و بازی کردن در چمن مصنوعی این شهر می‌تواند بسیار سخت باشد. این تیم در نیم‌فصل تغییرات زیادی داشت.

او درباره هوادارن تبریزی حاضر در ورزشگاه خاطرنشان کرد: حمایت هواداران در بازی امروز فوق‌العاده بود و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما تمرینات سخت و پرفشاری را انجام داده بودیم و باید این تمرینات سخت را بتوانیم ادامه دهیم. سه امتیاز بازی امروز را به هواداران تقدیم می‌کنم و در وهله دوم به مالک باشگاه تقدیم می‌کنم.

لیکنز افزود: من هم از تیم‌های ملی شناخت دارم و هم از تیم‌های باشگاهی و می‌دانستم ملی‌پوشان تیم ما با چه شرایطی به تیم برمی‌گردند و تجربه سه ملی پوش ما باعث شد تا این ریسک را بپذیریم و آن‌ها را در زمین بگذاریم. هر سه بازیکن از تجربه لازمی برخوردارند و می‌توانند جریان بازی را تغییر دهند.
ارسال نظر