تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

استعفای ۱۷ رییس هیات بازنشسته ورزشی آذربایجان شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: کناره‌گیری روسای بازنشسته هیأ‌ت‌های ورزشی، باید منتج به فعالیت بیشتر جوانان شود.

اقتصاد24 - ایوب بهتاج با اشاره به بخشنامه هیأت وزیران مبنی بر اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سازمان‌های دولتی و غیردولتی، گفت: تعداد ۱۷ نفر از روسای هیأتهای استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اکثر این افراد راغب به استعفا هستند تا افرادی جوانتر با آنها جایگزین شوند، که این امر در حال تحقق یافتن است.

بهتاج ادامه داد: اکنون بعد از تعاملات شکل گرفته با روسای هیأتها و فدراسیون‌ها، حکم سرپرستی برای هیأتهای تیراندازی با کمان و ورزشهای ناشنوایان از سوی فدراسیون متبوع صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: از دیرباز با مواهب جوانگرایی و حضور استعدادهای نو در لایه های مدیریتی جامعه آشنا هستیم و عملکرد ستودنی مدیران جوان کشور را به عینه مشاهده می کنیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی شاهد درخشش خلاقیت های جوانان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما تابع قانون هستیم و تخطی از قانون موجب متضرر شدن جامعه و مردم می شود لذا از اولین استانهایی هستیم که با اشتیاق، از طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در هیأتهای ورزشی استقبال کرده و با روسای هیأتهای بازنشسته آذربایجان شرقی جلسه ای ترتیب دادیم و کم و کیف موضوع را با آنها مطرح کردیم.
منبع : ایسنا

ارسال نظر