تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

واکنش رئیس دپارلمان داوری به اظهارات برانکو

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: صحبت های برانکو در رابطه با داوران درست نیست و از سرمربی پرسپولیس توقع این اظهارات را نداشتم.

اقتصاد24 - «داود رفعتی» روز چهارشنبه درباره اظهارات تند برانکو ایوانکوویچ پس از پایان بازی پرسپولیس و ذوب اهن اصفهان علیه داوران گفت: این صحبت ها درست نیست و از سرمربی پرسپولیس توقع نداشتم در هنگام عصبانیت اینگونه اظهار نظر کند.
وی افزود: اشتباه در داوری وجود دارد و حتی در بزرگترین تورنمنت های فوتبالی جهان نیز شاهد اشتباهات داوران بزرگ بزرگ بودیم اما با اطمینان می گویم هیچ گونه عمدی در کار نیست و داوران نیز مانند همه مربیان و بازیکنان روز خوب و بد دارند.
رییس دپارتمان داوری خاطرنشان ساخت: برخلاف گفته برانکو، پرسپولیس در تمام بازی های خود از داوری متضرر نشده و قضاوت ها علیه این تیم نبوده است. گل تراکتورسازی به پرسپولیس به اشتباه آفساید اعلام شد اما برانکو هیچ صحبتی در این خصوص نمی کند.
رفعتی در پاسخ به این پرسش که به عملکرد داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن چه نمره ای می دهد گفت: متاسفانه این بازی را نتوانستم تماشا کنم زیرا در کلاس توجیهی و دانش افزایی داوران و کمک داوران بین المللی حضور داشتم و نمی توانم در این باره اظهار نظری باشم.
وی درباره این که احتمال پیگیری کمیته داوران بابت حرف های تند سرمربی پرسپولیس وجود دارد یا خیر اظهار داشت: اگر این صحبت ها قابل پیگیری باشد از سوی کمیته داوران و فریدون اصفهانیان پیگیری خواهد شد.
رفعتی در پایان گفت: به طور حتم قضاوت بازی معوقه پرسپولیس و سپاهان به یک داور درجه اول سپرده خواهد تا بهترین داوری را در این مسابقه حساس داشته باشد.
منبع: ایرنا

ارسال نظر