در این مراسم روابط عمومی شرکت نفت ایرانول به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی در بخش معرفی روابط عمومیهای برتر شانزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی ایران که همزمان با هفدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران برگزار شد با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، لوح سپاس و تندیس «روابط عمومی برتر» را به خود اختصاص داد که سارا افتخاری مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول آن را دریافت کرد.
شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران بهعنوان یکی از مهمترین رویدادهای عرصه روابط عمومیهای کشور است که با روشهای علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان داخلی و بینالمللی، به ارزیابی عملکرد روابطعمومیهای شرکتها، نهادها، موسسهها و سازمانهای گوناگون میپردازد تا درخصوص بایدها و نبایدها و تغییرات پیشروی روابط عمومی، ارزیابیهای لازم را انجام داده و برترینهای روابطعمومی را معرفی کند.
بیشتر بخوانید: ایرانول به عنوان واحد تولیدی نمونه استاندارد معرفی شد
بنا براین گزارش، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران، با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه ملت، خانم لاری سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان سازمانهای دولتی، خصوصی از صنایع و واحدهای خدماتی، تولیدی و دانشگاههای معتبر کشور و همچنین با حضور مجازی و آنلاین رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (ipra) برگزار شد. در این سمپوزیوم بین المللی هشت مقاله از پنج سخنران داخلی و خارجی ارائه شد.