بیشتربخوانید: اعطای لوح«مدیر ارشد ارتباط گستر» به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
گفتنی است یکی از نمادهای تحول در گسترش ارتباطات در شرکت مس انتشار نشریه مس آباد؛ ویژه کودک و نوجوان؛ برای فرزندان پرسنل صنعت مس و عمقبخشی به روابط شرکت مس با خانوادههای پرسنل بود. افزون بر این، با شیوع ویروس کرونا، روابط عمومی شرکت مس از همان ابتدای شیوع این بیماری نحوه ارتباطات خود را با ذینفعان و مخاطبانش تغییر داد و حضور مؤثر در شبکههای اجتماعی داشت بهطوریکه برگزاری مجمع عمومی شرکت مس با حدود ۷ هزار نفر بیننده آنلاین برای نخستین بار برگزار شد.
گفتنی است، شانزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان ماه با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گستردهای از فعالان ارتباطی ایرانی و بینالمللی، در محل خانۀ فرهنگوهنر دیهیم برگزار شد.