تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

فروش ویژه لوازم خانگی امرسان با همکاری واسپاری ملت

فکر نکنید ۹۹/۹/۹ فقط تاریخ رند برای سزارین‌های مناسبتی است؛ این آغاز فروش ویژه لیزنگی لوازم خانگی ایرانی است که در ادامه مشترک شرکت واسپاری بانک ملت و کارخانه امرسان اتفاق خواهد افتاد.
اقتصاد۲۴ - فکر نکنید ۹۹/۹/۹ فقط تاریخ رند برای سزارین‌های مناسبتی است؛ این آغاز فروش ویژه لیزنگی لوازم خانگی ایرانی است که در ادامه همکاری مشترک شرکت واسپاری بانک ملت و کارخانه امرسان اتفاق خواهد افتاد.

قرار است شرکت واسپاری بانک ملت، و کارخانه لوازم خانگی امرسان در ادامه تفاهم نامه شهریورماه، پروژه فروش ویژه لوازم خانگی را آغاز کنند؛ کارکنان موسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌توانند از این فرصت برای خرید قسطی انواع لوازم خانگی با برند امرسان استفاده کنند.

اگر فکر می‌کنید که با درآمد کارمندی این روز‌ها دیگر نمی‌توان لوازم خانگی خرید، بدانید که سخت در اشتباهید؛ شرکت واسپاری بانک ملت برای خریداران تا سقف یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) تسهیلات اعتباری درنظر گرفته است برای همین فقط کافی است اول از میان مدل‌های مختلف محصولات امرسان، یخچال، لباسشویی، گاز، جارو برقی و. را بپسندید و بعد رنگش را انتخاب کنید و دست آخر در منزل خود منتظر بمانید تا آن را با گارنتی معتبر به شما تحویل دهند.

 

۲۴ ماهه، ۱۶ درصد
۳۶ ماهه، ۱۸ درصد

سقف تسهیلات یک میلیارد ریال (صد میلیون تومان)

پیش پرداخت ۳۰ درصد
تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال بدون ضامن فقط چک اقساط. (فیش حقوقی)
تا سقف ۷۰۰ میلیون ریال. اخذ یک فقره ضمانت غیر متقاضی

ارسال مدارک و فرم‌ها، سایت mellatleasing

تلفن‌های تماس: ۰۲۱۸۷۲۴۱۰۹۳ و ۰۲۱۸۷۲۴۰۰۰۰

 

ارسال نظر