آینده بهطور مشخص آیندۀ کسبوکارها ی دادهمحور است
مدیرعامل یکی از شرکتهای دانشبنیان در حوزۀ حملونقل هوشمند طی بازدید از خط تولید با بیان اینکه آینده بهطور مشخص متعلق به کسبوکارها و سازمانهای دادهمحور است گفت: دادهها قطعا در نسلهای بعدی اولویت اول را دارند و بازدید امروز باعث شد چالشها را از نزدیک و بهطور ملموس ببینیم.
رامین محمدی افزود: امیدواریم با برگزاری جلسات تخصصی بتوانیم بر اساس نیازمندیهای فولاد مبارکه چالشهای موجود را پوشش بدهیم.
بنا بر این گزارش، روحالله یزدان، معاون بازرگانی دیگر شرکت دانشبنیان در حوزۀ فناوری اطلاعات نیز با بیان اینکه این بازدید دید مثبتتر و واقعبینانهتری به ما داد گفت: طبیعتا برای طراحی نرمافزارهای لجستیکی در فولاد مبارکه نیاز به خلاقیت و راهکارهای جدید است.
پختگی طرحهای پیشنهادی
مدیرعامل یکی دیگر از شرکت دانشبنیان در حوزۀ فناوری اطلاعات با مثبت ارزیابی کردن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این بازدید باعث شد با نگاهی متفاوت فرایند لجستیک فولاد مبارکه را رصد و نقاط چالشی را بهتر و عمیقتر شناسایی کنیم.
محمد مسرور افزود: این بازدیدها موجب میشود طرحها و پیشنهادهای عملیاتی خود را با پختگی بیشتری ارائه کنیم.
بیشتربخوانید:توسعۀ شبکههای دانشی در گروه فولاد مبارکه
بنا بر این گزارش، محمدمهدی شیران، نمایندۀ دیگر شرکت دانشبنیان در حوزۀ اینترنت اشیا نیز با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی باعث میشود راهحلهای لحظهای به ذهن برسد گفت:، چون پیشنهادها در لایۀ اولیه است، بهتر است شرکتهای طراح از نزدیک با فرایند و چالشهای موجود آشنا میشوند تا بتوانند در نگارش ایدههای نهایی با دید بهتری عمل کنند.
کاهش درصد خطای ایدهها پس از بازدیدهای میدانی
در ادامۀ این بازدیدها، مدیرعامل یکی از شرکتهای دانشبنیان با مثبت ارزیابی کردن بازدید صورتگرفته گفت: این بازدیدها کمک کرد چالشهای اصلی را بشناسیم و بهطور شفاف راجعبه آنها با کارشناسان و مدیران فولاد گفتگو کنیم.
حدیث نظری خاطرنشان کرد: بازدید کلی راهگشای طرحها و موجب کاهش درصد خطای طرحها و ایدههای ما خواهد داد.
هادی شهامت، مدیر واحد تحقیقات و توسعۀ دیگر شرکت دانشبنیان نیز با بیان اینکه دیدن شکل و ابعاد پروژه باعث میشود ابهامات ذهنی ما بهعنوان طراح برطرف گردد افزود: به دنبال منطبق کردن تکنولوژی خودمان بر اساس نیازمندیهای شرکت فولاد مبارکه هستیم که این امر مستلزم ارتباطات و بازدیدهای مستمر است.
مدیران شرکتهای دانشبنیان طی سه روز بازدید از خط تولید فولاد مبارکه در جلسات تخصصی نیز به گفتگو با مدیران و کارشناسان فولاد مبارکه پرداختند.