تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

معرفی خدمات ایرانیکارت در مورد حساب پی پال

در متن زیر برخی از خدمات ایرانیکارت در مورد حساب پی پال را برای شما توضیح خواهیم داد.

اقتصاد۲۴ - اگر با کیف پول الکترونیکی پی پال کار می کنید برای شارژ حساب پی پال خود و نقد کردن آن به ریال به یک صرافی پی پال نیاز پیدا خواهید کرد. برای این کار باید از خدمات شرکت هایی چون ایرانیکارت استفاده کنید.

افتتاح حساب پی پال در ایران

پی پال یک کمپانی آمریکایی است که ایران را سال هاست در لیست تحریم قرار داده است. این بدان معنی است که شما  نمی توانید به عنوان یک ایرانی با اطلاعات خود یک حساب پی پال داشته باشید. اما تحریم آخر کار نیست با استفاده از کمک ایرانیکارت می توانید حساب پی پال به نام خود داشته باشید. روند کار این است که شما در پنل سایت ثبت نام کنید و درخواست خود را ثبت کنید. پس از دریافت حساب همواره باید از یک VPS و IP ثابت برای متصل شدن به پی پال استفاده کنید در غیر این صورت احتمال اینکه حساب شما بسته شود وجود خواهد داشت.

 

نقد کردن درآمد ارزی با پی پال

آیا می دانستید که شما به راحتی می توانید درآمد دلاری خود را با استفاده از حساب پی پال نقد کنید؟ پی پال یک کیف پول مجازی معتبر است که بیشتر کمپانی ها و افراد در خارج از ایران برای تراکنش های خود از آن استفاده می کنند. شما برای نقد کردن درآمد ارزی خود به یک صرافی پی پال مطمئن نیاز خواهید داشت.

شما این کار را به دو روش می توانید انجام دهید روش اول این است که یک حساب پی پال شخصی به نام خود افتتاح کنید و درآمد خود را دریافت کنید اما اگر نمی خواهید برای خود یک حساب جداگانه بسازید می توانید آدرس پی پال ایرانیکارت را بدهید تا پول به آن حساب واریز شود و سپس درآمد خود را به ریال از ایرانیکارت دریافت کنید. برای هر تراکنش در ایرانیکارت باید دلار خود را با یک درصد کارمزد دریافت کنید یعنی از مبلغ نهایی مبلغی به عنوان حق صرافی پی پال از شما دریافت خواهد شد که این مبلغ زیاد نیست.

خرید از سایت های خارجی با پی پال

شاید شما یک برنامه نویس، گرافیست و مدیر دیجیتال مارکتینگ یا یک خریدار جنس باشید. فرقی ندارد اکثر تراکنش های خود را می توانید با پی پال انجام دهید. در واقع به منظور تسهیل روند جابه جایی پول پی پال درگاه های امنی را به سایت های معتبر ارائه می دهد و تمامی صاحبان حساب پی پال می توانند از این درگاه ها خرید خود را انجام دهند. بیشتر سایت ها پرداخت پی پال را می پذیرند اما برای اطمینان خاطر بد نیست که شما حتما قبل از خرید این موضوع را بررسی کنید.

پرداخت های ارزی خود را می توانید در ایرانیکارت ثبت کنید. نیازی نیست حتما برای خود یک حساب پی پال داشته باشید ایرانیکارت پرداخت های ارزی شما را انجام می دهد اما اگر خود یک حساب پی پال دارید اما مقدار پول در آن برای خرید شما کافی نیست می توانید با ثبت درخواست در این سایت شارژ حساب پی پال خود را انجام دهید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

کلام آخر

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که خدمات افتتاح و شارژ حساب پی پال را انجام می دهند اما ایرانیکارت نیز با ده سال سابقه در امور پرداخت های بین المللی این خدمات را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد. خرید از آمازون و دیگر سایت های خارجی و همچنین نقد کردن درآمد دلاری بر خلاف باور ها، به کمک صرافی پی پال در ایران انجام خواهد شد.

 

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد فاضل
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
من بلد نیستم
ارسال نظر